Klienci Louis Vuitton będą mogli zaprojektować swoje własne paski z logo marki

Klienci Louis Vuitton będą mogli zaprojektować swoje własne paski z logo marki

My LV Belt - tak nazywa się usługa personalizacji skierowana do klientów domy mody Louis Vuitton, który kilka dni temu został wybrany najlepszą marką modową świata przez globalną agencję konsultingową Interbrand, pokonując tym samym Gucci, Hermes i Burberry. Fakt, że to właśnie Louis Vuitton znalazło się na szczycie listy, nie powinno dziwić. Marka ma za sobą współpracę z Supreme, która okazała się gigantycznym sukcesem, przywracając francuskiemu brandowi uznanie w oczach Millennialsów. Idąc za ciosem, LV proponuje swoim klientom możliwość zaprojektowania własnych akcesoriów. Do wyboru jest 14 skórzanych pasków i 12 klamer.

Zainteresowani posiadaniem swojego oryginalnego paska LV mogą wybierać pomiędzy różnymi rodzajami skóry, łącznie ze skórą aligatora oraz klamrami z palladu, rutenu, pokrytych złotem czy wykonanych z drzewa oliwnego. Klienci mogą także zażyczyć sobie wytłoczenie swoich własnych inicjałów na wewnętrznej stronie paska.

Na stronie Louis Vuitton znajdziecie więcej informacji o tym jak zamówić swój wymarzony pasek.

źródło: LV

sznyt tygodnia

najnowsze