Moët & Chandon Nectar Impérial Rosé w matowo-czarnym wydaniu

Moët & Chandon Nectar Impérial Rosé w matowo-czarnym wydaniu

W ramach zbliżającego się New York Fashion Week, pochodząca właśnie z tego miasta i czerpiąca z jego kultury, marka PSNY połączyła siły z Moët & Chandon, czego efektem jest czarna, gustowna skrzynka, której zawartość stanowią trzy butelki słynnego szampana. Wybór czarnego, matowego koloru jako podstawy designu butelki nie jest przypadkowy, bowiem większość projektów streatwearowej marki oscyluje wokół takiej kolorystyki.

Dwie większe butelki - Magnum i Jaroboam mają także ukryte elementy, które są widoczne dopiero pod wypływem błysku flesza z aparatu, rozświetlając tym samym butelkę i nadając jej efekt poświaty. Sami widzicie, że to naprawdę spektakularny projekt, godny okazji, na którą powstał.

Zestaw będzie dostępny w sprzedaży od  1 października.

źródło: Moet&Chandon

sznyt tygodnia

najnowsze