Dyrektor kreatywny Givenchy Matthew M. Williams całymi garściami czerpie inspiracje z całego świata. Tym razem projektant postanowił nawiązać współpracę ze słynnym studiem Disney, aby stworzyć „jedyną w swoim rodzaju światową trasę koncertową”. W ten sposób powstała wyjątkowa kapsułowa kolekcja z Królikiem Oswaldem, która oddaje ducha przygody.
Cała kampania i "światowa trasa koncertowa"Królika Oswalda zostały wyprodukowane we współpracy z Walt Disney Animation Studios oraz dyrektorem artystycznym i fotografem Julianem Klincewiczem. W krótkometrażowym filmie występują utalentowani Madelaine Petsch, Amber Liu i Alton Mason oraz oczywiście animowany bohater Disney'a. Podróż rozpoczyna się w El Capitan Theatre w Los Angeles i będzie przebiega przez Szanghaj, Nowy Jork, Tokio... kończąc na Paryżu, gdzie Oswald odwiedza domu mody Givenchy.
Wśród całej gamy ubrań w tej kolekcji z pewnością uwagę zwraca czerwona kurtka uniwersytecka z grafiką przedstawiającą Oswalda i niebieska zapinana na guziki koszula, która łączy graficzne ilustracje z nadrukiem bandany. Efektem tej wyjątkowej współpracy są też kurtki dżinsowe ozdobione charakterystycznymi patchworkami (ogień, podkowy).
Kapsułowa kolekcja Disney x Givenchy jest dostępna od 16 grudnia w pop-upach Ikebukuro w Chinach, Singapurze i Tokio, a także od 19 grudnia w pop-upie w Miami Aventura. Na całym świecie pojawi się 30 grudnia w salonach i na Givenchy.com.




