GUESS we współpracy z Brandalised stworzył wyjątkową kolekcję kapsułową na sezon jesień-zima 2022. Wykorzystując elementy kultowych prac Banksy'ego, kolekcja łączy motywy graffiti artysty ze stylem mody GUESS.
– Graffiti Banksy'ego miało fenomenalny wpływ na sztukę i do tej pory jest obecne w kulturze popularnej. Nowa kolekcja kapsułowa, stworzona z Brandalised, jest sposobem, w który świat mody może pokazać swoją wdzięczność dla jego twórczości – mówi Paul Marciano, chief creative officer GUESS?.
Gamę produktów tworzą męskie koszulki, bluzy i płaszcze, damskie dresy o fasonie cropped, dopasowane koszulki oraz akcesoria. Oprócz oferty dla dorosłych kolekcja zawiera gamę projektów mini me: dziecięcych koszulek i bluz, a także okryć wierzchnich.







Specjalnym akcentem będą kurtki, płaszcze i kamizelki ze sztucznego futerka – ozdobione dużymi graffiti Banksy'ego, w żywych kolorach – które z pewnością przyciągną wzrok.
Każdy element kolekcji wnosi swój własny, unikalny charakter do stylowej mieszanki wykończeń a’la vintage, sztucznego futra, prążkowanych mankietów i detali z logo GUESS. Paleta soczystej zieleni, kamiennej szarości, gorącej czerwieni, słodkiego różu i morskiej zieleni tworzy modną gamę hitów sezonu.




Projekty z kolekcji kapsułowej GUESS x Brandalised – w tym górne i dolne części garderoby, sukienki, dżinsy, skarpetki i czapki – będą dostępne w cenach 190-1285zł. Już teraz dostępne są online na guess.eu. Do sklepów GUESS trafią w połowie listopada.