Firma LG łączy siły z NET-A-PORTER, wiodącym internetowym sprzedawcą luksusowej odzieży. Efektem współpracy będą limitowane edycje wyjątkowych, przyjaznych dla środowiska i trwałych ubrań, wykonanych z wysokiej jakości naturalnych materiałów.
Inicjatywa jest częścią międzynarodowej kampanii prowadzonej przez LG pod hasłem #CareForWhatYouWear. To wyraz zaangażowania producenta urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej w zmniejszenie globalnej emisji dwutlenku węgla. Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do włączenia się w walkę z nadmiernym zanieczyszczaniem środowiska przez sektor mody. W jaki sposób?
Między innymi poprzez zapobieganie uszkodzeniom odzieży podczas prania. Warto zwrócić również uwagę na korzyści dla środowiska płynące z kupowania trwałych, uszytych z ekologicznych materiałów ubrań oraz przekazywania zbędnych rzeczy potrzebującym i nadawania im drugiego życia.
By osiągnąć ten cel, firmy LG i NET-A-PORTER podjęły współpracę z trzema markami angażującymi się w promowanie zrównoważonej mody – Mara Hoffman, Le Kasha i Bondi Born. Dzięki temu do rąk klientów trafi odzież wykonana z wytrzymałych tkanin, które bez obaw można prać w pralce i które nie wymagają czyszczenia chemicznego.
Kolekcje kapsułowe – prezentowane przez markę LG i dostępne wyłącznie w serwisie NET-A-PORTER – staną się częścią platformy NET SUSTAIN. Jej celem jest ułatwienie konsumentom prowadzenia bardziej zrównoważonego trybu życia, z myślą o środowisku naturalnym.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
7 polskich marek, które produkują ubrania i torby z odpadów
Klienci żądają bezwzględnej transparentności. Jaka jest odpowiedź branży mody?