Gucci stworzyło kolekcję inspirowaną podróbkami

Gucci stworzyło kolekcję inspirowaną podróbkami

Marka Gucci stworzyła nową kolekcję ubrań i dodatków, które inspirowane są… podróbkami. Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody, postanowił w ironiczny i zarazem humorystyczny sposób wykorzystać zjawisko popularnego w branży modowej plagiatu. Zresztą nie bez powodu – wszak to ubrania oraz dodatki włoskiej marki są jednymi z najczęściej kopiowanych. 

Niektórzy zacięcie z nimi walczą, inni przymykają na nie oko, zaś pewne osoby, takie jak na przykład dyrektor kreatywny domu mody Gucci, się nimi inspirują. Mowa tutaj o niesławnych podróbkach, które stale zalewają świat.

Najnowsza kampania włoskiej marki to nic innego, jak ironiczne podejście do kwestii plagiatu w branży modowej. Alessandro Michele, zdając sobie sprawę z tego, że produkty sygnowane logo Gucci są jednymi z najczęściej kopiowanych, stworzył kolekcję ubrań i torebek, na których widnieje hasło „Fake Not” – zostało ono jednak rozdzielone w taki sposób, aby słowo „Fake” znajdowało się po jednej stronie przedmiotu, a „Not” po drugiej. Taki zabieg został tutaj użyty celowo, aby pierwszym hasłem, który się rzuca w oczy, było słowo „Podróbka”.

Cała kampania utrzymana jest w retro stylu. W kolekcji nie zabrakło charakterystycznych dla marki elementów, takich jak monogram czy zielono-czerwony pasek.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Tyler, the Creator, Iggy Pop i A$AP Rocky wspólnie imprezują w nowej kampanii Gucci
Gucci sprzedaje spodnie z plamami od trawy – kosztują 3 tys. złotych

J.S., GUCCI

sznyt tygodnia

najnowsze