Dom mody Gucci zaprezentował swoją nową kampanię na sezon jesień-zima 2020/21. Tym razem dyrektor kreatywny marki Alessandro Michele postanowił pokazać nam, jak wygląda codzienność modelek i modeli, których zwykle oglądamy na światowych wybiegach.
Gucci to przykład marki, która świetnie odnalazła się w nowej rzeczywistości. Tuż po wybuchu pandemii koronawirusa, kiedy cały świat praktycznie stanął w miejscu, Alessandro Michele postanowił w kreatywny sposób wykorzystać wprowadzony lockdown i mimo wielu przeciwności, stworzyć kampanię na miarę nowych czasów.
W ramach kampanii na sezon jesień-zima 2020/21 zatytułowanej #GucciTheRitual Michele przygotował krótki brief, który następnie rozesłał do modelek i modeli wraz z ubraniami z najnowszej kolekcji. Poprosił ich też, by zaprezentowali je w naturalnym dla siebie środowisku, wykonując codzienne, przyziemne czynności.
W efekcie powstała seria autentycznych i bardzo osobistych zdjęć, a take krótki spot, prezentujący modeli i modelki podczas zabawy ze swoimi zwierzętami, jazdy na deskorolce czy też uprawiania ogródka i wygłupiania się ze znajomymi. A wszystko to w towarzystwie barwnych kreacji z logo marki Gucci.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
,,High-fashion ZOO”, czyli nowa kampania Gucci Pre-Fall 2020
Surrealistyczna kampania Gucci na wiosnę-lato 2020 – sesję wykonał reżyser ,,Faworyty” Jorgos Lantimos