Włoski dom mody Gucci zaprezentował właśnie swoją nową kampanię na sezon pre-fall 2020, którą przejęły (dosłownie)… zwierzęta.
„So Deer To Me” – taką nazwę nosi nowa kampania Gucci, promująca kolekcję marki na sezon pre-fall 2020. Tym razem Alessandro Michele, czyli dyrektor kreatywny brandu, przenosi nas do sielskiego parku, pełnego dziko żyjących zwierząt.
W swojej najnowszej kampanii Gucci oddaje hołd naturze, w otoczeniu której prezentuje sylwetki z jesiennej kolekcji, nawiązującej do jednej z ulubionych dekad Michele – czyli lat 70.
Być może umiejscowienie kampanii w parku ma związek z obecną sytuacją, w której wszyscy się znaleźliśmy – zamknięci w czterech ścianach, izolując się od innych osób w związku z panującym wirusem, wiele byśmy dali, by móc swobodnie pobyć na łonie natury, tak jak dotychczas.
Z kolei zwierzęta, które pojawiły się w nowej kampanii marki, są nawiązaniem do niedawno rozpoczętej współpracy włoskiego domu mody z fundacją The Lion’s Share Found, działającej na rzecz ochrony zagrożonych gatunków – w ramach inicjatywy za każdym razem, gdy w kampanii marki pojawią się zwierzęta, Gucci będzie przeznaczać 0,5% z jej przychodów na rzecz organizacji.
Kampanię „So Deer To Me” sfotografował Alasdair McLellan.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Gucci udostępniło swoje social media Światowej Organizacji Zdrowia, by edukować na temat koronawirusa
Surrealistyczna kampania Gucci na wiosnę-lato 2020 – sesję wykonał reżyser ,,Faworyty” Jorgos Lantimos