Na początku kwietnia br. Beyonce zapowiedziała współpracę kreatywną z marką sportową Adidas. Na jakiekolwiek szczegóły nie trzeba było długo czekać, bowiem kilka dni temu piosenkarka opublikowała na swoim Instagramie trzy zdjęcia, które zapowiadają najgorętszą kolekcję roku. Nikogo chyba nie dziwi też fakt, że posty szybko stały się viralem.
Na czym dokładnie będzie polegała współpraca kreatywna Beyonce z Adidasem? Pewne jest to, że amerykańska piosenkarka zaprojektuje swoją własną linię obuwia i odzieży oraz akcesoriów sportowych. Co więcej, Queen B planuje także reaktywować swoją własną markę Ivy Park pod szyldem Adidasa. Biorąc pod uwagę poprzednie kolekcje brandu amerykańskiej piosenkarki powstałego w 2016 roku, ubrania z pewnością będą odpowiadały estetyce niemieckiej marki sportowej.
Nie milkną głosy, że współpraca z Beyonce może przynieść Adidasowi wiele korzyści, a przede wszystkim – zwiększyć obecność brandu w social mediach. Wszak trzy posty zapowiadające kolekcję z marką sportową, które zamieściła Queen B na swoim Instagramie, w mgnieniu oka stały się viralem – krótki filmik przedstawiający piosenkarkę w bluzie ze słynnymi trzema białymi paskami zdobył już ponad 16 mln wyświetleń.
Na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, kiedy kolekcja Beyonce x Adidas ujrzy światło dzienne, ale mamy nadzieję, że stanie się to prędko, bo jesteśmy bardzo ciekawi tej współpracy.
ZOBACZ RÓWNIEŻ
Nowa kampania Ivy Park by Beyoncé to pochwała różnorodności i dowód na to, że siła bierze się ze środka
adidas x Missoni – kapsułowa kolekcja w hołdzie nowoczesnemu rzemiosłu