Wielkie domy mody i marki premium coraz chętniej flirtują ze streetwearem. Najlepszym przykładem na to jest kolaboracja Louis Vuitton z Supreme. Z resztą same marki streetwearowe są dziś uznawane za luksusowe, a prym wśród nich wiodą Off-White i Vetements. Nie mniejszą popularnością cieszy się londyński brand Palace, który nawiązał współpracę z Polo Ralph Lauren. Po kilku teaserach opublikowanych w social mediach przyszedł czas na ujawnienie całej kolekcji.
W kolekcji znajdą się liczne grafiki "Palace Ralph Lauren", a także zmiksowane ze sobą symbole obu marek - niedźwiedź Ralpha Laurena z trójkątne logo Palace.
W krótkim filmie promującym kolekcję występuje czterech skaterów: Chewy Cannon, Juan Saavedry, Lucien Clarke i Rory Milanes. Widzimy tu odniesienie do klimatu z początku lat 90. wyrażone zarówno poprzez oldschoolowe samochody - Volkswagena Golfa Mk2 i BMW serii 3 E30 - jak i sztruksowe spodnie i koszule. Oprócz sztruksowych spodni z wyhaftowanym nadrukiem samochodu, to co wyróżnia się w kolekcji to wzorzyste koszule, mokasyny w kolorowe paski i marynarka w kratkę z klasycznym logo Polo.
Ogłaszając nawiązanie współpracy z amerykańską marką, przedstawiciele Palace podkreślili, że jest to "spełnienie marzeń" dodając, że "nie ma bardziej cenionej marki niż jedyna w swoim rodzaju Polo Ralph Lauren, a Palace Ralph Lauren to ponadczasowa kolekcja, będąca listem miłosnym od młodej londyńskiej firmy deskorolkowej do ich ulubionej marki we wszechświecie."
Kolekcja Palace Ralph Lauren pojawi się w sklepie internetowym Palace oraz w ich londyńskim i nowojorskim butiku 9 listopada. Dzień później premiera kolekcji odbędzie się w Japonii i Korei.
Kolekcja będzie również dostępna w sklepach Polo Ralph Lauren w Tokio, Seulu i Paryżu, a także w sklepie internetowym Ralph Lauren w Europie i poprzez aplikację Ralph Lauren w Ameryce Północnej. Będzie również sprzedawana w sklepach Dover Street Market w Tokio, Londynie, Nowym Jorku i Los Angeles, a także w sklepie COMME des GARÇONS w Seulu.