Polska marka Reserved po raz kolejny zaprosiła gwiazdy wielkiego formatu do promocji swojej kampanii. W poprzednich wzięły udział takie topowe modelki, jak Cindy Crawford, Kate Moss, Irinę Shayk czy też Carę Delavingne. Tym razem, rosnąca w siłę marka firma, postawiła na gwiazdę kina, o której jest na świecie coraz głośniej. Chodzi o Joannę Kulig, która dzięki roli w "Zimnej wojnie" Pawła Pawlikowskiego, zyskała popularność fanów i uznanie krytyków filmowych z całego świata.
Wydaje się zatem, że wybranie Kulig na nową twarz ich kolekcji jest dobrym posunięciem wizerunkowym. Jak się możemy przekonać, to nie jedyna zaleta współpracy aktorki z tą marką - razem udało im się stworzyć wspaniałą kampanię w duchu lat 70.
Video, które jest główną częścią kampanii "I Can Boogie" jest utrzymane w stylu retro, a oprócz Joanny Kulig, wystąpiła w nim Jeanne Damas - francuska influencerka i założycielka marki Rouje. Bohaterki śpiewają i tańczą do popularnego utworu (za choreografię odpowiada Richard Jackson, który na co dzień współpracuje z Lady Gagą). Jest bardzo kobieco, uwodzicielsko, ale i z nutką przekorności. Reżyserem tego elektryzującego klipu jest Stuart Winecoff.
- W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię - mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
Ze wstępu wynika to dopiero pierwszy "rozdział" kampanii. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnego, który będzie miał premierę 18 września.