Jeden z najbardziej luksusowych domów mody, francuski Hermès, znany jest głównie z produkcji najdroższej torebki świata - słynnej Birkin Bag. Marka dużą wagę przykłada także do swoich jedwabnych wyrobów. Jednym z nich są krawaty, które dla wielu stylowych mężczyzn stanowią prawdziwy obiekt pożądania. Z myślą o gentlemanach, którzy poważnie podchodzą do kwestii wyboru dodatków, luksusowy brand uruchomił program subskrypcyjny o nazwie "The Hermès Tie Society"
Ci, którzy zamierzają skorzystać z tej wyjątkowej usługi, dostępnej tylko w dziesięciu butikach marki, mają do wyboru trzy abonamenty: miesięczny, dwumiesięczny i trzymiesięczny. Na podstawie serii szczegółowych pytań, zawartych w ankiecie przygotowanej przez zespół sprzedażowy Hermès, wybierane są wzory krawatów, które następnie zgodnie z wybranym abonamentem, dostarczane są wprost do rąk klienta.
Oprócz dostarczania nowych modeli jedwabnych krawatów, w cenie subskrypcji, zawiera się także opłata za specjalistyczne czyszczenie, naprawę i przeróbki.
Jak tłumaczy CEO marki, Bob Chavez, pomysł zrodził się po wieloletnim przyglądaniu się życiu stałych klientów Hermès:
"Stworzyliśmy The Tie Society po to aby naszym klientom było wygodniej. Wiemy jak bardzo są zajęci i jak ważny jest dla nich czas, dlatego chcemy zrobić całą pracę za nich. To także świetny pomysł na prezent dla mężczyzny, który ma już wszystko".
Czy panie również mogą liczyć na podobną subskrypcją dotyczącą jedwabnych apaszek? Na razie francuski dom mody nie ma w planach rozszerzenia działalności elitarnego stowarzyszenia, ale Chavez twierdzi, że wszystko jest w tej kwestii możliwe.