Walencja słynie z najsłodszych i najbardziej soczystych pomarańczy świata. Jeżeli ktoś jeszcze miałby wątpliwości dotyczące jakości owoców, wystarczy spojrzeć na branding produktów Naranjas The Valencia, za który odpowiedzialna jest agencja Lavernia & Cienfuegos. Hiszpanie dobrze widzą, że wspaniały smak pomarańczy zasługuje na równie wyjątkową oprawę, dlatego te owoce trafiają do klientów w pięknych pudłach, zawinięte w ozdobny papier ze specjalnie zaprojektowanym motywem.
Agencja nie poprzestała jednak tylko na zaprojektowaniu opakowań i kartonów, do których trafiają soczyste pomarańcze. Aby podkreślić doskonałość owoców dojrzewających nad Morzem Śródziemnym, dostępna jest także linia t-shirtów, butelki na świeżo wyciskany sok oraz torby zakupowe, przypominające te, w które pakowane są zakupy w ekskluzywnych butikach. To wszystko sprawia, że zakup ulubionych cytrusów przypomina doświadczenie, porównywalne z wybieraniem pięknych rzeczy w designerskim butiku.
Tak zapakowane owoce, trafią na półki sklepowe, gdzie nie sposób będzie ich nie zauważyć wśród innych cytrusów. Właśnie taki cel przyświecał grupie producentów i eksporterów z Walencji, którzy pragnęli podkreślić miejsce pochodzenia owoców, z których są tak dumni.
Podoba nam się podejście hiszpańskich producentów i pomysł agencji kreatywnej na zaprezentowanie wartości, jakie niesie za sobą tradycja hodowania i dbania o niepowtarzalny smak pomarańczy. To również kolejny dowód na to, że nawet z najprostszych i powszechnie dostępnych produktów, można zrobić coś wyjątkowego i sprawić, że konsument poczuje się bardziej dopieszczony, wiedząc, że wybiera jakościowy produkt, który został przemyślany w najdrobniejszym szczególe.