Ruszyła modowa odsłona kampanii Samsung Galaxy S9 i S9+ z Anją Rubik. Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa.
Kampania z Anją Rubik jest pochwałą piękna, celebracją chwili oraz historią niezwykłego momentu, który - nawet zatrzymany na zdjęciu - jest w stanie poruszyć wyobraźnię. Idea kreatywna nawiązuje do możliwości najnowszego smartfona Samsung S9 i S9+, który dzięki funkcji Super Slow-mo czyni każdą zapamiętaną chwilę bardziej spektakularną.
Nowy Samsung Galaxy S9 i S9+ dostępny jest w przyciągającym wzrok fioletowym kolorze Lilac Purple. Posiada także aparat ze zmienną przesłoną i trybem portretowym.
W ramach tej samej kampanii Samsung i Anja Rubik promuje także nową ofertę sprzedażową. Decydując się na zakup modelu Galaxy S9 lub S9+ klienci mogą odsprzedać swój stary smartfon i tym samym zyskać nawet 2000 zł na zakup nowego.