Winona Ryder gwiazdą nowej kampanii Marca Jacobsa

Winona Ryder gwiazdą nowej kampanii Marca Jacobsa

Ikona lat 90., muza i przyjaciółka Marca Jacobsa powróciła w kampanii amerykańskiej marki, promując nowy model torebki – J Marc.

Od ostatniej współpracy Winony Ryder i Marca Jacobsa minęły niemal dwie dekady. Tym razem aktorka znana z filmów „Sok z żuka”, „Girl, Interrupted” czy serialu „Stranger Things” została wystylizowana przez Emmę Wyman, zyskując grunge'owy look.

Na fotografiach autorstwa Harley Weir widzimy 50-letnią Winonę w kilku różnych stylizacjach pochodzących z archiwalnych kolekcji Marca Jacobsa. Aktorka założyła ubrania obfitujące w czerń oraz masywne buty na platformie, a każdy z zestawów dopełnia torebka J Marc.

Ciemne, opadające na twarz włosy oraz czarny manicure aktorki dodają stylizacjom charakteru i nieco mrocznego klimatu.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Marc Jacobs (@marcjacobs)

Reklamowana przez aktorkę torebka jest dostępna w kilku wersjach kolorystycznych – białej, czarnej, jasnobrązowej, niebieskiej, magentowej, pomarańczowej, żółtej, fioletowej i zielonej. Dodatek na ramię posiada w zestawie dwa różne paski – do wyboru jest złoty łańcuszek lub gruby pas eksponujący logo marki. J Marc można zamienić także w elegancką, wieczorową kopertówkę do ręki.

Torebka jest dostępna w sklepie internetowym Marca Jacobsa w cenie 395 dolarów.

Zobacz też: Polska artystka Karolina Pawelczyk stworzyła ilustracje dla marki Marc Jacobs Fragrances

m.k., fot. instagram.com/marcjacobs

sznyt tygodnia

najnowsze