The North Face i Online Ceramics z nową kolekcją inspirowaną kalifornijską kulturą wspinaczkową lat 70-tych

The North Face i Online Ceramics z nową kolekcją inspirowaną kalifornijską kulturą wspinaczkową lat 70-tych

The North Face ogłosił nową współpracę z Online Ceramics. Wspólna kolekcja zakorzeniona jest w innowacyjnych i zabawnych projektach powstałych na cześć naszej  planety.

Online Ceramics to streetwearowa marka z Los Angeles, znana z ręcznie farbowanych, produkowanych na małą skalę koszulek z grafikami inspirowanymi pięknem planety i stworzeń żyjących na ziemi, będąca jednocześnie synonimem grupy muzycznej Grateful Dead. Marka została założona w 2016 roku i pojawiła się na scenie dzięki charakterystycznemu stylowi, który ma na celu zapewnienie wyjątkowego spojrzenia na takie tematy, jak duchowość i samopoznanie, przy jednoczesnym nadaniu priorytetu lokalnym praktykom produkcyjnym.

W ramach współpracy z Online Ceramics, The North Face wprowadza swoją najnowszą innowację: Re-Grind, czyli proces, w którym przetwarza się resztki materiałów poprodukcyjnych. Nowa platforma Re-Grind zostanie włączona do podstawowych kolekcji The North Face w ciągu roku — kontynuując zobowiązanie do przekształcenia 100% materiałów na tkaniny pochodzące z recyklingu, regenerowane, organiczne, lub odpowiedzialnie pozyskiwane do 2025 r. Odzież z tej kolekcji jest również wykonana w 75% lub więcej z materiałów pochodzących z recyklingu lub materiałów organicznych, dzięki czemu można je ozdobić odznaką The North Face „Exploration Without Compromise” – którą można zakupić online i w sklepach stacjonarnych – zgodnie z misją marki, którą jest tworzenie jak najlepszych produktów, jednocześnie pozostawiając jak najmniejszy ślad w miejscach, które eksplorujemy.

Częścią tej misji jest wprowadzenie najbardziej zrównoważonych ikon marki The North Face, jakie kiedykolwiek stworzono. Kultowa kurtka Nuptse, polar Denali i Basecamp Duffel zostały zmienione z myślą o naszej planecie. Torba Basecamp Duffel jest teraz wykonana w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu, polar Denali w 80% z materiałów pochodzących z recyklingu, a kurtka Nuptse została wyprodukowana z zaoszczędzeniem 6000 ton CO2 rocznie. Takie same, ale lepsze ikony są już dostępne w sprzedaży.

 

źródło: materiały prasowe

sznyt tygodnia

najnowsze