Local Heroes x Coca-Cola. Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję sygnowaną kultowym logo

Local Heroes x Coca-Cola. Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję sygnowaną kultowym logo

Local Heroes powraca z nową kolekcją. Linia stworzona w kooperacji z Coca-Cola to ukłon w stronę lat 90. i estetyki retro pin-up w nowoczesnym, minimalistycznym wydaniu. Kolekcja jest już dostępna globalnie.

Local Heroes przyzwyczaiło nas do streetwearowych kolekcji nawiązujących do estetyki lat 90. Tym razem polski brand sięgnął też po kultowe symbole Coca-Cola, które mają swoje miejsce w popkulturze. I nie chodzi tu jedynie o ikoniczne logo i charakterystyczną kolorystykę, ale również... polarne misie. Kto ich nie kojarzy? Efekty współpracy dwóch marek są nietypowym miksem tego, za co je kochamy.

Kolekcja kapsułowa

Kolekcja Local Heroes x Coca-Cola to połączenie dwóch estetyk. Pierwsza odwołuje się do nostalgii za latami 90., która od zawsze towarzyszy marce Local Heroes, druga do klimatu retro pin-up, tak bliskiego marce Coca-Cola. Nawiązanie do lat 90. odzwierciedla m.in. specjalnie zaprojektowany wzór, który bazując na logo Coca-Cola, został ułożony w kształt bandany. Z kolei odniesienia do estetyki retro można odnaleźć zarówno w wykorzystanych printach, jak i kampanii promującej współpracę. Kolekcja składa się z 19 elementów: t-shirtów, bluz i spodni. Elementy można ze sobą dowolnie łączyć, tworząc oryginalne stylizacje. Ubrania wykonane są m.in. z polaru, weluru oraz ciepłych i miękkich dzianin. Nadruk z kultowym już w naszej kulturze polarnym niedźwiedziem to sentymentalna podróż do najmilszych zimowych wspomnień.

 

Skok na kolor

Jesień to nie tylko moment premiery nowej kolekcji, ale również czas wprowadzenia przez Coca-Cola nowej, spójnej identyfikacji wizualnej dla wszystkich wariantów napojów. Teraz intensywne, jednolite barwy można znaleźć nie tylko na ubraniach z nowej kolekcji, ale także na opakowaniach ulubionych napojów. W sesji zdjęciowej przygotowanej na potrzeby nowej kampanii wzięli udział ambasadorzy Coca-Cola – Magda Karwacka, Igor Łubkowski, Marlena Sojka, Kuba Norek i Iza Krzan.

 

Analogowy vibe

Autorem zdjęć do kampanii modowej promującej kolekcję jest Filip Nesterowicz. Aby podkreślić jej oldschoolowy charakter, zdecydował się na analogową sesję zdjęciową. Zdjęcia z kliszy w nowoczesnej stylistyce przenoszą nostalgię za minionymi czasami do dzisiejszej kultury streetwearu, gdzie wszystko i wszyscy są akceptowani. Reżyserką kampanii jest Karolina Słota, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Local Heroes.

Projekt 2.0.

Już po raz drugi marki Local Heroes i Coca-Cola podejmują współpracę. W 2020 roku Local Heroes zaprojektowało limitowaną kolekcję dla Coca-Cola Polska, która była dostępna jedynie dla zwycięzców konkursu. Tym razem kooperacja ma charakter globalny, a produkty będą dostępne na stronie Local Heroes www.localheroesstore.com, a także na Zalando, About You, Junkyard, Kixbox i innych sklepach multibrandowych.

materiały prasowe

sznyt tygodnia

najnowsze