W grupie zawsze lepiej, czyli dlaczego warto dzielić z innymi jedną ofertę

W grupie zawsze lepiej, czyli dlaczego warto dzielić z innymi jedną ofertę

Wyobrażacie sobie dzisiaj komunikację bez smartfonów? Np. gdy konsultujemy w sklepie listę zakupów lub próbujemy znaleźć się nawzajem będąc w obcym mieście? W dzisiejszych czasach możemy wszystkich i o wszystko spytać w dowolnej chwili, dzięki czemu nie tylko usprawniamy pewne procesy logistyczne, ale i wzmacniamy relacje przyjacielskie i rodzinne. Szybka i sprawna komunikacja jest też niezwykle ważna, gdy ma się dzieci – dzięki telefonom jesteśmy spokojniejsi o to, gdzie się aktualnie znajdują i kiedy wrócą do domu.

Oczywiście dla młodych użytkowników posiadanie smartfonu to nie tylko możliwość dzwonienia i SMS-owania z rodzicami – nie zapominajmy, że te urządzenia to małe komputery, dzięki którym mogą łączyć się z internetem i porozumiewać ze znajomymi przez komunikatory.

Wszystkie te możliwości, które oferują smartfony, sprawiają, że coraz więcej młodych ludzi posiada własne urządzenia – według raportu przygotowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej[1] już w 2019 roku ponad 80 procent dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiadało swój telefon komórkowy i odsetek ten wzrasta wraz z wiekiem dzieci. Według deklaracji ankietowanych, własny telefon posiada każde dziecko w grupie 13-15 lat – w większości przypadków był to smartfon (ponad 90 procent), a korzystanie z niego rodzice opłacają częściej w formie pre-paid, choć wykupowanie dla dzieci abonamentu jest niemal równie popularne.

Według raportu miesięczne rachunki na koncie dziecka wynosiły 21-30 zł, ale nie oszukujmy się – młodzi użytkownicy są coraz bardziej wymagający i oczekują, że będą mogli w nieograniczony sposób korzystać z różnych źródeł internetowych: wideo, streamingu, komunikatorów, platform społecznościowych. Wówczas potrzebne są duże paczki GB oraz nielimitowanych połączeń. Najlepiej, jakby mogła z nich korzystać cała rodzina.

Najbardziej atrakcyjną ofertę grupową, z której może skorzystać cała rodzina, posiada Virgin Mobile. Dlaczego? Wybierając tę ofertę, mamy gwarancję ceny przez cały czas trwania kontraktu (24 miesiące). Pierwsza zarejestrowana karta SIM z pakietem 30 GB i nielimitowanymi rozmowami/SMS/MMS kosztuje 29 zł, a każda kolejna karta jedyne 14,50 zł. Grupę możemy stworzyć do pięciu osób. Ważne jest, aby były zarejestrowane na jednego użytkownika.

Czy to się opłaca? Oczywiście! Zamiast płacić za każdy rachunek osobno (przykładowo 29 zł), mamy opcję obniżenia ostatecznego kosztu poprzez stworzenie grupy z dodatkowymi numerami. W ten sposób możemy zaoszczędzić nawet 58 zł miesięcznie. Kosztowo może wyglądać to tak:

1 SIM: 29 PLN

2 SIM: 14,50 PLN (łącznie 43,50 PLN)

3 SIM: 14,50 PLN (łącznie 58 PLN)

4 SIM: 14,50 PLN (łącznie 72,50 PLN)

5 SIM: 14,50 PLN (łącznie 87 PLN)

Oczywiście pakiet grupowy nie musi dotyczyć tylko rodzin – jeśli macie zgraną paczkę znajomych lub jako para chcielibyście zaoszczędzić na rachunkach, to Virgin Mobile będzie dobrym rozwiązaniem również dla Was. Wygodniejsze rozliczanie i atrakcyjne stawki dostępne są dla wszystkich, a oszczędność pojawia się już przy rejestracji drugiej karty SIM.

[1] Źródło raportu: https://www.uke.gov.pl/akt/badanie-konsumenckie-dzieci-i-rodzicow-2019%2C277.html 

Materiał powstał we współpracy z Virgin Mobile