Tommy Hilfiger wraz z aktorką i aktywistką Indyą Moore projektuje kapsułową kolekcję

Tommy Hilfiger wraz z aktorką i aktywistką Indyą Moore projektuje kapsułową kolekcję

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję TommyXIndya. Projekty na sezon Summer Pre-Fall 2021 powstały we współpracy z Indyą Moore, niebinarną osobą, aktywistką i aktorką oraz identyfikuje z anglojęzycznymi zaimkami they/them i she/her.

Kolekcję tworzą niezrożnicowane płciowo ubrania w uniwersalnej gamie rozmiarów, które są wyrazem niepowtarzalności, piękna i różnorodności globalnej społeczności – symbolem stylu bez granic.

– Świetny styl nie ma granic – to przesłanie napędza moje marzenie, by tworzyć modę dla wszystkich – mówi Tommy Hilfiger. – Nasz People’s Place Program to wielki krok w tym kierunku. Jest nieustanną pracą nad rozwojem reprezentacji i różnorodności społecznej w każdej dziedzinie mody. Kolekcja, którą stworzyliśmy z Indyą, jest ucieleśnieniem tego, co chcemy wspierać. – symbolem naszej podróży i otwartym zaproszeniem do naszej marki. Od projektowania do kampanii: kapsuła TommyXIndya powstała, by pozwolić wszystkim czuć się widzianymi, akceptowanymi i przyjętymi. To ważne dla ludzi tworzących markę TOMMY HILFIGER. Przedstawienie historii Indyi było wyjątkowym i inspirującym doświadczeniem. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy podzielić się tym ze światem.– dodaje projektant.

fot. materiały prasowe

Podczas projektowania kolekcji, Indya Moore pragnęła umacniać swoją społeczność w nieograniczonym wyrażaniu siebie. Od koszulki polo i oksfordzkiej koszuli poprzez top bandeau po marynarkę w prążki – każdy element czerpał inspirację z archiwalnych klasyków marki, które nabierały nowych form, respektujących różnorodność ekspresji płciowych. Poszerzone ramiona oraz fasony zmieniające kształt zachęcają do nieustannych poszukiwań siebie i własnego stylu. Kolekcja jest też opowieścią o życiu Indii: podkreśloną collegowymi inicjałami, miejscem, gdzie dorastała – Bronx – wypisanym na piersi, a także grafiką kwiatu lotosu, symbolizującego odrodzenie i rozwój.

– Nasza kolekcja sięga o wiele głębiej niż świetny styl”, mówi Indya Moore. „Przełamuje błędne koło i tworzy nowy standard w świecie mody. Zbyt wiele osób jest zmuszanych, by czuć się, jakby było z nimi coś nie tak – gdy są po prostu sobą. To niezmiernie ważne, że w naszej kolekcji nikt nie musi czuć się inaczej, niepewnie lub nie w porządku. Wszystkie osoby mogą się nią cieszyć: bez względu na to, kim są”. Aby uczcić efekty współpracy TommyXIndya, trzy organizacje charytatywne otrzymały wsparcie od marki: Rainbow Railroad, organizacja non-profit, która pomaga prześladowanym osobom LGBTQI+ na całym świecie, tak aby mogły one znaleźć bezpieczeństwo; Reuniting of African Descants (ROAD), organizacja mająca na celu poprawę społecznego i ekonomicznego statusu osób pochodzących z Afryki, koncentrująca się przede wszystkim na osobach queer, kochających tę samą płeć, transpłciowych i niebinarnych; oraz Global Coralition, organizacja która skupia się na oczyszczaniu mórz. Indya Moore zaprojektowała trzy zawieszki nawiązujące do tych trzech organizacji, które znajdują się na torbie i kapeluszu kolekcji TommyXIndya.

fot. materiały prasowe

Kampania wizerunkowa powstała zgodnie z People’s Place Program: misją Tommy’ego Hilfigera poświęconą tworzeniu możliwości dla niewystarczająco reprezentowanych talentów ze społeczności BIPOC – „Black, Indigeneous, and People of Color”. To krok ku budowie bardziej różnorodnej i inkluzywnej branży kreatywnej po obu stronach obiektywu. Zrealizowane na Bronksie zdjęcia Mylesa Loftina są hołdem złożonym miejscu, gdzie Indya dorastała, a teraz z dumą powraca. Świętując ich indywidualność, do udziału w kampanii zaproszono pięć osób, które przekraczają granice i realizują się w aktywizmie na rzecz istotnych spraw – są pewne swojego miejsca na świecie i gotowości na przygody.

Kolekcja TommyXIndya Summer Pre-Fall 2021 będzie dostępna od 20 lipca na stronie tommy.com oraz w wybranych sklepach w Europie, Ameryce Północnej i Meksyku.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

 

źródło: materiały prasowe

sznyt tygodnia

najnowsze