Salvatore Ferragamo prezentuje kampanię inspirowaną filmami Hitchcocka – reżyserem Luca Guadagnino

Salvatore Ferragamo prezentuje kampanię inspirowaną filmami Hitchcocka – reżyserem Luca Guadagnino

Marka Salvatore Ferragamo zaprezentowała niedawno swoją nową kampanię na sezon wiosna-lato 2021. Reżyserem nietypowej reklamy rodem z filmów Hithcocka jest Luca Guadagnino, znany z produkcji „Tamte dni, tamte noce”.

Popularne marki oraz domy mody coraz częściej sięgają po niekonwencjonalne rozwiązania, by zaprezentować swoje najnowsze kolekcje. Prekursorami w tej kwestii są Gucci oraz Balenciaga – włoski dom mody ma na swoim koncie na przykład kampanię stworzoną w konwencji dokumentu, w którym pokazano kulisy produkcji pokazu mody z lat 70. Z kolei hiszpański brand w ubiegłym roku stworzył dość niepokojące wideo, które w karykaturalny sposób ukazywało dzisiejsze telewizyjne wiadomości.

Teraz poza ramy standardowej kampanii postanowił wyjść dom mody Salvatore Ferragamo, który do projektu zaangażował reżysera Lucę Guadagnino. W efekcie powstał krótki film inspirowany filmem Hitchcocka „Marnie”, od którego nie sposób odwrócić wzroku.

Nie możemy oprzeć się wrażeniu, że tutaj gra wszystko – modele, ubrania, kolory, architektura Mediolanu, a także sama koncepcja. Zresztą przekonajcie się sami.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Surrealistyczna kampania Gucci na wiosnę-lato 2020 – sesję wykonał reżyser ,,Faworyty” Jorgos Lantimos

J.S., SALVATORE FERRAGAMO