KIA wchodzi w świat gamingu i prezentuje nową odsłonę modelu Stinger GT

KIA wchodzi w świat gamingu i prezentuje nową odsłonę modelu Stinger GT

Wystartowała pierwsza w historii polskiego oddziału KIA kampania w świecie gamingu. Wykorzystując uniwersum jednego z najpopularniejszych symulatorów jazdy – Assetto Corsa – swoją premierę miała nowa wersja modelu Stinger GT.

„Wejdź do gry” to nazwa nowej, gamingowej kampanii dedykowanej premierze tegorocznej odsłony modelu Stinger GT, dziejącej się w uniwersum Assetto Corsa, jednej z najpopularniejszych gier wyścigowych na świecie. Co warto podkreślić, to pierwsza tego typu akcja w historii marki w Polsce.

W ramach kampanii stworzony został wierny, wirtualny model nowe KIA Stinger GT, który dołączył do stajni samochodów dostępnych w grze. Dzięki temu każdy fan motoryzacji może zasiąść za kółkiem Stingera i sprawdzić go na najbardziej malowniczych i wymagających trasach globu. Ponadto marka zaprosiła użytkowników do udziału w konkursie, gdzie nagrodą główną jest weekend za kierownicą KIA Stinger GT. Więcej informacji można znaleźć na tej stronie.

– Stawiamy na nietuzinkowe formy i innowacyjne rozwiązania w komunikacji. A stanie się częścią jednej z najpopularniejszych gier samochodowych świata i przeprowadzenie za jej pośrednictwem premiery KIA Stinger GT, to początek nowej ery. Nie tylko dla nas, ale wierzymy, że dla całej rodzimej branży motoryzacyjnej – mówi Grzegorz Leśniczek, marketing manager z KIA Motors Polska.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Porsche i AOC stworzyli gamingowy monitor
Kia zaprezentowała swój nowy model Telluride SUV podczas New York Fashion Week

J.S., MAT. PRASOWE