Dom mody Gucci zaprezentował swoją nową kampanię, która szybko stała się viralem i podbiła serca internautów – tym razem to modele i modelki marki wcielili się w role fotografa, stylistki, makijażystki itp. i pokazali, jak spędzają kwarantannę.
Alessandro Michele nie przestaje zaskakiwać nas swoimi pomysłami. Po raz kolejny pokazał, że doskonale wie co w internecie „piszczy” oraz jak podbić serca młodego pokolenia – czyli aktualnej grupy docelowej marki Gucci.
W ramach nowej kampanii pod hasłem #GucciTheRitual Michele wysłał do modelek i modeli paczki z przygotowanymi stylizacjami i poprosił ich, by sami sfotografowali siebie w codziennych sytuacjach – np. podczas mycia zębów, przesadzania roślinek lub też zwykłego odpoczynku w iście stylowych ubraniach.
Zdjęciom towarzyszy film, w którym bohaterowie kampanii (a nawet sam Michele!) tańczą do utworu „Alright” zespołu Supergrass. Całość ma bardzo pozytywny oraz naturalny wydźwięk i doskonale wpisuje się w nasze aktualne realia. Brawo!
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
,,High-fashion ZOO”, czyli nowa kampania Gucci Pre-Fall 2020
Surrealistyczna kampania Gucci na wiosnę-lato 2020 – sesję wykonał reżyser ,,Faworyty” Jorgos Lantimos