Marka Wolf House wypuściła streetwearową kolekcję, którą wspiera ochronę polskich wilków

Marka Wolf House wypuściła streetwearową kolekcję, którą wspiera ochronę polskich wilków

Polska marka Wolf House nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem dla Natury „Wilk”, w efekcie czego powstała streetwearowa kolekcja, z której część dochodów zostanie przekazana na konto organizacji.

Ta dość nietypowa współpraca ma na celu promocję ochrony polskich wilków oraz zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat tych zwierząt, a co za tym idzie – łamanie stereotypu, zgodnie z którym wilki zazwyczaj kojarzone są głównie z groźnymi drapieżnikami i przez to bardzo często niesłusznie ostrzeliwane przez myśliwych i kłusowników w lasach.

W ramach współpracy marka Wolf House stworzyła streetwearową kolekcję t-shirtów, bluz, a także etui na telefony, na których umieszczono wizerunek wilka. Część dochodów ze sprzedaży produktów pójdzie na konto Stowarzyszenia dla Natury „Wilk”.

Wszystkie produkty znajdziecie na stronie marki.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Streetwearowe marki, które musisz znać

J.G., WOLF HOUSE