Polska marka Wolf House nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem dla Natury „Wilk”, w efekcie czego powstała streetwearowa kolekcja, z której część dochodów zostanie przekazana na konto organizacji.
Ta dość nietypowa współpraca ma na celu promocję ochrony polskich wilków oraz zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat tych zwierząt, a co za tym idzie – łamanie stereotypu, zgodnie z którym wilki zazwyczaj kojarzone są głównie z groźnymi drapieżnikami i przez to bardzo często niesłusznie ostrzeliwane przez myśliwych i kłusowników w lasach.
W ramach współpracy marka Wolf House stworzyła streetwearową kolekcję t-shirtów, bluz, a także etui na telefony, na których umieszczono wizerunek wilka. Część dochodów ze sprzedaży produktów pójdzie na konto Stowarzyszenia dla Natury „Wilk”.
Wszystkie produkty znajdziecie na stronie marki.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Streetwearowe marki, które musisz znać