Saint Laurent wprowadza do sprzedaży prezerwatywy – promuje je Anja Rubik

Saint Laurent wprowadza do sprzedaży prezerwatywy – promuje je Anja Rubik

Francuski dom mody Saint Laurent zaskoczył wszystkich i wprowadził do swojej oferty… prezerwatywy. Kosztują 2 euro i dostępne są wyłącznie w paryskim butiku marki Rive Droite.

Najpierw był Alexander Wang ze swoją kolekcją prezerwatyw, a teraz przyszedł czas na dom mody Saint Laurent. „Ekskluzywny” kondom w designerskim opakowaniu z logo słynnej marki dostępny jest w paryskim butiku Rive Droite – stacjonarnie lub online – za 2 euro.

Wprowadzenie do sprzedaży prezerwatyw reklamuje kampania, w której wystąpiła Anja Rubik oraz model David Alexander Flinn. Zdjęcia zaś wykonał słynny fotograf Juergen Teller.

Czyżby była to zapowiedź nowej akcji domu mody Saint Laurent na rzecz bezpiecznego seksu? Wszak wspomniany wcześniej Alexander Wang stworzył swoją kolekcję kondomów, by celebrować i wesprzeć Miesiąc Dumy LGBT+ w 2017 roku. Sama zresztą Anja Rubik, która wystąpiła w kampanii francuskiej marki, znana jest z wielu akcji poświęconych edukacji seksualnej.

Na tę chwilę jednak nic więcej nie wiadomo, pozostaje nam więc tylko czekać na więcej szczegółów.

J.G., SAINT LAURENT