Balenciaga i Louis Vuitton wprowadzają do swoich kolekcji luksusowe nerki

Balenciaga i Louis Vuitton wprowadzają do swoich kolekcji luksusowe nerki

Zbliża się sezon festiwalowy, w związku z czym znane marki modowe wprowadzają do swojej oferty szeroką gamę nerek – prawdopodobnie najwygodniejszy rodzaj torebki, gdy planujemy beztrosko skakać podczas festiwalowych koncertów. Teraz pokusiliśmy się o odrobinę luksusu, bo przedstawiamy wam niezwykle stylowe nerki od domów mody Balenciaga i Louis Vuitton.

Hiszpańska marka modowa Balenciaga na sezon wiosna-lato 2019 zaprezentowała wykonaną z owczej skóry nerkę Car Tag Explorer z fantazyjnymi napisami. Projektanci marki przyznali, że inspiracje do nadruków zaczerpnęli z wielkich haseł reklamowych, widniejących na witrynach amerykańskich dealerów samochodowych.

Natomiast propozycja marki Louis Vuitton jest trochę bardziej klasyczna. Wykonaną z cielęcej skóry pikowaną nerkę zdobi charakterystyczne złote logo LV oraz gruby, skórzany uchwyt do zamka błyskawicznego z wyszywanym, tęczowym napisem „Vuitton”.

Jak wszyscy dobrze wiemy za luksus i jakość się płaci, bowiem nerka marki Balenciaga kosztuje 1 380 dolarów, natomiast ta domu mody Louis Vuitton – 1 820 dolarów.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Balenciaga torturuje wirtualnych influencerów w najnowszej kampanii na Instagramie
Klienci Louis Vuitton będą mogli zaprojektować swoje własne paski z logo marki

J.G., FOT. BALENCIAGA / LOUIS VUITTON