Cyfryzacja i personalizacja. Nike otworzyło House of Innovation 000 i wypuściło specjalną kolekcję

Cyfryzacja i personalizacja. Nike otworzyło House of Innovation 000 i wypuściło specjalną kolekcję

Ta ogromna przestrzeń idealnie pokazuje, w którą stronę zmierza rynek. Z okazji otwarcia Domu Innowacji powstała również specjalna linia sneakersów “Noise Cancelling”.

Ponad 6 tys. m2 innowacyjnej przestrzeni w samym sercu Nowego Jorku. Właśnie otwarto House of Innovation 000 - niezwykły sklep Nike, w którym modele butów na półkach są na bieżąco aktualizowane na podstawie danych o zapotrzebowaniu na konkretne modele i o aktualnych trendach sprzedaży.

Ale to nie wszystko - dzięki aplikacji NikePlus wszyscy kupujący będą mogli zamawiać konkretne modele wprost do przymierzalni albo od razu do w automatu z butami. Za wszystko zapłacimy również jednym kliknięciem na smartfonie. Oznacza to, że nikt nie będzie tam musiał stać w kolejce do kas.

Oczywiście Nike postanowiło też rozwinąć w tym miejscu proces personalizacji swoich produktów. W strefie nazwanej "The Arena" pozwolą na dowolną customizację - w końcu w wyrażaniu siebie ogranicza nas tylko wyobraźnia.

Z okazji otwarcia nowego salonu Nike postanowiło także wypuścić specjalną kolekcję swoich butów. Kolekcja Nike “Noise Cancelling” składa się z białym wersji znanych dotąd modeli - wszystkie są uhonorowaniem dla 5 wybitnych sportowców (Nigel Sylvester, Odell Beckham Jr, Maria Sharapova, Kobe Bryant, Shalane Flanagan). Każda para może być oczywiście spersonalizowana przez kupującego.

Zobacz też:

Kapcie-sneakersy od Nike i Kendricka Lamara to idealny gadżet dla maniaków sportowych butów

Najlepsze sneakersy na jesień od Nike i adidasa

źródło: nike.com, tekst: A.R