Timberland świętuje 45 urodziny „żółtego buta”. Z tej okazji marka przygotowała mnóstwo atrakcji

Timberland świętuje 45 urodziny "żółtego buta". Z tej okazji marka przygotowała mnóstwo atrakcji

Kultowy „Żółty But” Timberland kończy 45 lat. Z tej okazji legendarna marka przygotowała serię urodzinowych spotkań w całej Polsce, podczas których można spersonalizować buty Timberland.

4 miasta, 4 salony i 5 okazji do darmowej customizacji bootsów. Timberland z okazji swoich 45. urodzin postanowił wprowadzić do salonów element rzeczywistości rozszerzonej. Amerykańska marka, specjalizująca się w wygodnym obuwiu, które jest na nogach całego świata nieprzerwanie od 1973 roku, przez cały miesiąc umożliwia darmową personalizację najbardziej kultowego „żółtego buta„ na świecie i to w formacie 3D.

Timberland, to z jednej strony - marka zaangażowana społecznie i odpowiedzialna za środowisko naturalne, a z drugiej – wykorzystująca nowe technologie i nowoczesne rozwiązania w produkcji i sprzedaży. Przez unikalne wydarzenia, jak akcja Timberland Wspiera czy jubileuszowa customizacja, chcemy kreować wyjątkowe doświadczenia - mówi Joanna Zając-Cekiera, Marketing Manager Timberland Polska.

Gdzie czeka na was szansa na personalizację ulubionych butów? Wpadnijcie do krakowskiej Bonarki (10.11), warszawskiej Arkadii (17.11) i katowickiej Silesii (25.11). Podczas każdego eventu, spece od personalizacji obuwia na poczekaniu naniosą wybrany wzór i to zaledwie w ciągu kilku minut. Oczywiście można przynieść już używane obuwie, zakupione wcześniej w jednym z salonów Timberland, Timberland Outlet lub na e-timberland.pl. Można wybierać spośród gotowych projektów graficznych lub też posłużyć się całkowicie autorskim wzorem. Co ciekawe, z okazji 45-lecia żółtego buta, Timberland jako pierwsza marka wykorzysta, pionierską aplikację do customizacji obuwia, przygotowaną przez firmę Embro, na co dzień specjalizującą się w personalizacji odzieży i obuwia.

Na eventy Timberland x EMBRO przygotowujemy limitowane znaczniki gotowych projektów, które będzie można podziwiać w aplikacji oraz materiały, dzięki którym klienci samodzielnie spersonalizują kultowy model Timberland, a następnie zobaczą efekt swojej twórczej pracy na ekranie telefonu – opowiada Michał Kowalewski, CEO Embro.

źródło: materiały prasowe

sznyt tygodnia

najnowsze