Wu-Tang Clan i Milk Makeup stworzyli wegańskie szminki. Gwiazdą kampanii została Teyana Taylor

Wu-Tang Clan i Milk Makeup stworzyli wegańskie szminki. Gwiazdą kampanii została Teyana Taylor

Marka Milk Makeup na swoją pierwszą kolaborację wybrała nie byle kogo, bo legendarną grupę hip-hopową Wu-Tang Clan. Wspólnie stworzyli limitowaną linię wegańskich szminek, a do udziału w kampanii promocyjnej zaprosili Teyanę Taylor.

Zaproszenie członków Wu-Tang Clan do stworzenia linii kosmetyków to nieoczywiste posunięcie ze strony Milk Makeup. Jeszcze bardziej dziwić może fakt, że RZA i spółka zgodzili się na ten pomysł. Ci, którzy uważnie śledzą losy hip-hopowej legendy, powiedzą jednak, że nie ma w tym nic dziwnego, bowiem Wu-Tang Clan to nie tylko muzyka - to przede wszystkim kultura, dziedzictwo i styl życia. Członkowie grupy wypuścili już swoją linię ubrań i gry komputerowe inspirowane sztukami walki. Każdy produkt, który sygnowany jest ich nazwą od razu zyskuje uznanie w kręgach fanów klanu, a ci wiedzą, że Wu-Tang Clan nie pozwoliliby sobie na szastanie swoim ikonicznym statusem tylko z powodu łatwego zarobku na merchu.

Kolekcję ośmiu pomadek zainspirowała kultura Kung Fu i kobieca energia yin, o której mówi chińska filozofia. W procesie tworzenia kosmetyków udział brał RZA - nieoficjalny lider grupy, a na pewno jeden z jej najbardziej rozpoznawalnych członków - wraz ze swoją żoną Talani Diggs. Dla obojga kolekcja była szansą na stworzenie czegoś, co podkreślałoby znaczenie pozycji kobiet w dzisiejszym świecie.

"W poprzednich pokoleniach kobieca energia została wytłumiona. Teraz kobieca siła, piękno i mądrość są wreszcie celebrowane i przenikają do zdominowanego przez mężczyzn społeczeństwa. Wojownicy przybierają różne formy, ale to kobiety są teraz współczesnymi wojownikami. Nie przepraszają za swoją siłę i w końcu mówią się o rzeczach, które trzymały w sobie w obawie o to, że zostaną odrzucone zarówno na poziomie osobistym, jak i politycznym " - skomentował RZA.

Fanki minimalistycznych opakowań kosmetyków nie znajdą w kolekcji nic dla siebie. Szef designu Milk Makup, Kali Perez wyjaśnił, że w projektowaniu linii pomadek chodziło o nieoczywiste przedstawienie fascynacji Wu-Tang Clan tradycją Kung Fu, stąd motyw smoka na części, z której wysuwa się pomadka. Szminki mają różne kolory, dostępne są także w wersji błyszczącej i matowej. Cena jest nieco wyższa niż za standardowe produkty Milk Makeup i wynosi 55 dolarów za jedną sztukę lub 440 dolarów za cały zestaw.

RZA czuł, że w kampanii kolekcji może wystąpić tylko jedna osoba - ​​Teyana Taylor, która używa pomadki, jak narzędzia walki i w krótkim klipie oddaje ducha Wu Warrior prezentując kilka zgrabnych ruchów Kung Fu.

źródło: Vouge/ autor: A.K