Gucci, Fendi i Off-White wśród najpopularniejszych marek sezonu

Gucci, Fendi i Off-White wśród najpopularniejszych marek sezonu

Na początku tego roku prym wśród najpopularniejszych marek mody wiodła Balenciaga. Najnowszy raport przygotowany przez Lyst pokazuje, że Gucci zdetronizowało dom mody pod kierownictwem Demny Gvasalii i znów objęło prowadzenie w rankingu. 

Gucci swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim akcesoriom - paski, torebki i buty to najlepiej sprzedające się produkty z logo GG. Cienkie skórzane paski z inkrustowaną klamrą, których zdjęcia w stylizacjach zalały Instagram, to z kolei najgorętszy produkt minionego roku.

Zaraz za Gucci plasuje się Off-White, Balenciaga, Givenchy i o dziwo, Dolce & Gabbana. Niedawno zaprezentowana współpraca Virgila Abloh z RIMOWA i Converse to doskonały przykład działań, które pozwalają amerykańskiej marce pozostawać w czołówce najchętniej kupowanych marek, nawet jeżeli sama nie wypuszcza nowych kolekcji. Givenchy swoje miejsce w czołówce z pewnością zawdzięcza medialnemu zamieszaniu, jakie wywołała suknia ślubna Meghan Markle zaprojektowana przez Clare Waight Keller.

Logomania trwa w najlepsze i nie zanosi się na to, żeby ten trend szybko się znudził. Dowodem na to niech będzie wzrastająca popularność Fendi. Paryski dom mody znacznie awansował w rankingu i zajmuje teraz 8 miejsce. Sukces marka zawdzięcza ostatniej kolekcji, w której powrócił monogramu FF "Zucca". Dodajmy do tego styl vintage, który obecnie jest bardzo pożądany oraz ostatnią kampanię ikonicznych torebek Peekaboo z udziałem Kim Kardashian, North West i Kris Jenner i mamy przepis na błyskawiczny sukces i zwrócenia uwagi Millennialsów.

źródło: Lyst/ autor: A.K

sznyt tygodnia

najnowsze