Pochwała minimalizmu w nowej kampanii marki UMIAR

Pochwała minimalizmu w nowej kampanii marki UMIAR

Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska projektują swoją biżuterię z myślą o kobietach pełnych umiaru. Stąd też wzięła się nazwa marki, która ma symbolizować wartości, którymi kierują się projektantki podczas tworzenia swojej biżuterii. Każdy kształt jest doskonale przemyślany, formy są pełne precyzji i tworzone w oparciu o minimalizm, który równocześnie wydobywa z właścicielki biżuterii kobiecość i subtelność.

Projektantki hołdują zasadzie, że dobrze dobrana biżuteria jest jak trafna puenta. Trzeba ją dobierać świadomie, starać się o harmonię i równowagę, a żeby to osiągnąć potrzebny jest UMIAR. Oszczędne formy nie wyglądałyby tak dobrze, gdyby nie zdolności rzemieślnicze Magdy i Malwiny - to one z dbałością o każdy szczegół projektują i wykonują swoje małe dzieła sztuki.

Najnowsza kolekcja marki ESTAS to zwrot w stronę bliskości z naturą, drugim człowiekiem i samym sobą. Inspiracją były dalekie kultury, zwłaszcza kultura Ameryki Południowej. Noszenie biżuterii ma potęgować letnie doznania.

Zdjęcia do kampanii zrobił Sitarsky, a wideo Milosz Hunzvi we współpracy z Sitarskym. Muzykę skomponował Alex Tomaszkiewicz, za włosy i make up odpowiada Iza Kućmierowska z Complete Artist. Modelka to Jo Kruk z Neva Models.