Marka Vollebak zachęca do zabawy w poszukiwacza skarbów. Na dnie morza ukryła pewien cenny przedmiot

Marka Vollebak zachęca do zabawy w poszukiwacza skarbów. Na dnie morza ukryła pewien cenny przedmiot

Vollebak to marka, która specjalizuje się w odzieży outdoorowej, po którą sięgają miłośnicy naprawdę ekstremalnych przygód. W ich kurtce zobaczycie najczęściej gościa przymierzającego się do skoku na bungee z klifu albo wspinającego się bez zabezpieczenia na stromą górę. By podkreślić swój etos, marka wypuściła właśnie rewelacyjną kampanię, która nie pozostawia wątpliwości odnośnie tego, kto powinien nosić ich rzeczy.

Najpierw stworzyli "Extreme Discount Card", czyli rzeźbioną w palisandrze kartę rabatowym o tym samym rozmiarze co portfel. Została ona zaprojektowana i wykonana przez mistrza Saena Ku, który pracował nad nią przez trzy miesiące. Inne marki wciskają nam plastik albo namawiają do ściągania aplikacji, Vollebak proponuje legitymować się przy kasie osobistym kawałkiem sztuki. Jedyny problem? Karta została ukryta w tajemniczym miejscu, a żeby ją odnaleźć i dostać od firmy dożywotni zapasa sprzętu i ubrań, trzeba zabawiać się w poszukiwacza skarbów.

Wskazówki odnośnie miejsca pobytu karty znajdziemy w poniższym filmie. W rolach głównych wystąpili panowie Jason Fox i Aldo Kane, którzy wcześniej należeli do elitarnej, brytyjskiej jednostki wojskowej, a teraz zostali zaangażowani przez Vollebak do ukrycia niewielkiej rzeźby w nieznanym położeniu. Za reżyserię odpowiada zdobywca Oscara, Orlando von Einsiedel. Całość wypadła intrygująco, świeżo i przede wszystkim na tyle przekonująco, że sami mamy ochotę wybrać się na misję i odnaleźć kartę. A wy, dacie się namówić marce Vollebak na przygodę?

 

źródło: Airrows