Lacoste z ważną akcją. W logo zamiast krokodyla pojawiły się zagrożone gatunki zwierząt

Lacoste z ważną akcją. W logo zamiast krokodyla pojawiły się zagrożone gatunki zwierząt

Lacoste zamieniło krokodyla na tygrysa sumatrzańskiego, morświna kalifornijskiego, nosorożca jawajskiego, papugę kakapo i siedem innych zwierząt zakwalifikowanych jako zagrożone gatunki. Seria białych polówek stworzona po to, aby zasygnalizować ważny problem rozeszła się w mgnieniu oka. Nic dziwnego, bowiem liczba wyprodukowanych koszulek z wizerunkiem danego zwierzęcia była równa liczbie żyjących przedstawicieli gatunku. W większości przypadków było to 100 sztuk lub mniej.

Linia polówek została stworzona we współpracy z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody oraz organizacją Save Our Species działającą na rzecz ochrony zagrożonych gatunków. Cena jednej polówki wynosiła 185 dolarów, a zyski ze sprzedaży zostaną przekazane na konto MUOP, która razem z Lacoste zamierza walczyć o zachowanie naturalnych środowisk życia zagrożonych zwierząt.

 

źródło: Lacoste