Nowości od LG: telewizor z ekranem OLED 8K, 150-calowy projektor oraz telewizor, który składa się jak plakat

Nowości od LG: telewizor z ekranem OLED 8K, 150-calowy projektor oraz telewizor, który składa się jak plakat

Zdarzyło wam się kiedyś pomyśleć "chciałbym, żeby mój telewizor zwijał się jak plakat - mógłbym go wtedy zabrać ze sobą do znajomych"? Nie? Nic nie szkodzi, bo dzięki LG już wkrótce możecie stać się bohaterami każdego spotkania, proponując obejrzenie meczu lub filmu w 3D na 65-calowym ekranie OLED, który rozwinie się jak plakat na waszych oczach.

Mimo, że LG zaprezentowało dopiero prototyp telewizora, możemy zakładać, że plany wprowadzenia go do regularnej sprzedaży są w zaawansowanej fazie. Marka pracuje nad składanym sprzętem od 2016 roku, kiedy to pokazała 18-calowy wyświetlacz z ekranem, który działa na podobnej zasadzie, co ekran projektora. Najnowsza wersja została powiększona do 65 cali i udoskonalona o obraz w rozdzielczość 4K.

Kolejną nowością, która wzbudziła zainteresowanie na targach CES jest 88-calowy telewizor koreańskiego giganta, wyposażony w wyświetlacz o rozdzielczości 8K. Wyobraźcie sobie tylko tę jakość obrazu! Mając taki sprzęt w salonie, można zaoszczędzić na biletach do kina. Chociaż biorąc pod uwagę, że 77-calowy telewizor LG kosztuje około 200 000 $, to cena ich najnowszego wynalazku pewnie zwali nas z nóg i o oszczędzaniu nie będzie mowy.

Dwa supertelewizory to dla LG wciąż za mało. Marka zaprezentowała także... 150-calowy projektor HDR 4K. Oznacza to, że jest kompatybilny z PlayStation 4 oraz Xbox One X. Smukły design ekranu sprawia, że jest bardzo funkcjonalny i może stać na podłodze, być przymocowany do ściany, a nawet do sufitu. W pakiecie dostaniemy także dwa głośniki, łącze Bluetooth, porty HDMI i USB oraz możliwość odtwarzania filmów z Netflixa i innych platform streamingowych. LG określa projektor HU80KA jako "urządzenie premium w przystępnej cenie", ale na razie milczy w kwestii szczegółów.

Który z tych sprzętów najchętniej widzielibyście w swoim salonie?

źródło: Digital Trends