Mario Testino uchwycił naturalne, kobiece piękno w nowej kampanii Intimissimi #insideandout. W rolach głównych Dakota Johnson i Irina Shayk

Mario Testino uchwycił naturalne, kobiece piękno w nowej kampanii Intimissimi #insideandout. W rolach głównych Dakota Johnson i Irina Shayk

Jeden z najbardziej znanych i cenionych fotografów mody - Mario Testino, stanął przed nie lada wyzwaniem, kiedy włoska marka Intimissimi zaproponowała mu sfotografowanie kampanii bielizny bez bielizny. Testino był zachwycony propozycją oraz kobietami, które stanęły przed jego obiektywem. Modelka Irina Shayk (wieloletnia ambasadorka marki), aktorka Dakota Johnson, tenisistka Ana Ivanović oraz przedsiębiorca i autorka książek kulinarnych Ella Mills pozują do zdjęć całkowicie ubrane, a przed kamerą opowiadają o tym co sprawia, że czują się silne, kobiece i piękne.

Kampania Intimissimi #insideandout zmienia podejście do pokazywania bielizny w reklamie. Zamiast na eksponowaniu kobiecego ciała, marka skupia się na sile i osobowości kobiet. Wiemy, że bielizna jest obecna pod ubraniem, ale nie widzimy jej. Zamiast tego na pierwszym planie mamy cztery wspaniałe kobiety, każda z inną ścieżką kariery, wszystkie cieszące się swoim sukcesem i na co dzień wybierające bieliznę Intimissimi.

Włoska marka zrobiła duży krok w stronę nowej komunikacji. Reklamy bielizny kojarzyły się do tej pory ze zmysłowością, seksapilem, miały budzić pragnienia. Intimissimi udowadnia, że każda kobieta ma prawo i powinna czuć się kobieco, a pomóc może jej w tym odpowiednio dobrana bielizna. Marce, bardziej niż na podkreślaniu fizyczności, zależy na ukazaniu ambicji, poświęceń i wartości etycznych.

Kampania Intimissimi jest wyjątkowa pod wieloma względami - Mario Testino za obiektywem, fantastyczny pomysł, który stoi w opozycji do lansowanych przez media społecznościowe kanonów piękna i świetny dobór ambasadorek. Jednak to, co najbardziej rzuca się w oczy, to naturalność. Nie ma wątpliwości, że w kampanii mamy do czynienia z prawdziwymi osobami, które utożsamiają się z ideą marki i które piękna szukają najpierw wewnątrz siebie.

Zobaczcie, co o kobiecości mówią Dakota Johnson i Irina Shayk.

Na polską ambasadorkę marki została wybrana Kasia Sokołowska - reżyser pokazów mody, jurorka w programie Top Model. Już wkrótce zobaczymy efekty kampanii #insideandout z Sokołowską w roli głównej, a tymczasem gwiazda podzieliła się pierwszym zdjęciem zza kulis na swoim Instagramie.

źródło: Intimissimi

sznyt tygodnia

najnowsze