Raf Simons prezentuje swoją wizję w nowej kampanii Calvina Kleina

Raf Simons prezentuje swoją wizję w nowej kampanii Calvina Kleina

Raf Simons objął stanowisko dyrektora kreatywnego Calvina Klein w sierpniu zeszłego roku. Za nim pierwsza udana kolekcja dla popularnej marki, po której przyszedł czas na pokazanie jesienno-zimowej kampanii wizerunkowej, zatytułowanej "Calvin Klein 205W39NYC". Zdjęcia, których autorem jest Willy Vanderperre, przedstawiają amerykańską młodzież, pozującą na pustyni Mojave, na tle billboardów z ujęciami z poprzedniej kampanii i CK - American Classic.

Silne nawiązania do amerykańskiego dziedzictwa marki, odświeżone o spojrzenie Simonsa, to kierunek, w którym podąża marka, od czasu projektant przejął w niej stery. W kampanii udział wzięli modele i modelki, którzy jeszcze nie mogą pochwalić się znanymi nazwiskami. Taki ruch to także nowość w polityce CK, który do tej pory z chęcią angażował największe gwiazdy showbiznesu i modelingu.

Zobaczcie cały lookbook najnowszej kampanii Rafa Simonsa dla Calvina Kleina w galerii na górze wpisu. 

 

Źródło: Calvin Klein

sznyt tygodnia

najnowsze