Pagerie, czyli luksusowa marka dla… psów

Pagerie, czyli luksusowa marka dla… psów

Na rynku pojawiła się nowa marka Pagerie, która oferuje luksusowe akcesoria dla psów. Ceny za smycz czy obrożę zaczynają się od prawie 400 dolarów.

Założyciele Pagerie mówią o swojej marce „luksusowy dom mody dla zwierząt domowych”. Wszystkie akcesoria dla czworonogów wykonane są z najwyższej jakości materiałów – wszak, jak zapewniają twórcy brandu, smycze, obroże i szelki wykonywane są w tej samej garbarni co słynne torebki Birkin. Co ciekawe, metalowe elementy są zrobione z nierdzewnej stali, zwykle zarezerwowanej do produkcji jachtów.

Debiutancka kolekcja marki zatytułowana jest „Sahara” i jest inspirowana sprzętem jeździeckim. Skórzane, w minimalistycznym stylu i neutralnych kolorach akcesoria dla psów, które znajdziemy w eleganckiej linii, mają być znakiem rozpoznawczym Pagerie.

Poszczególne produkty z debiutanckiej kolekcji kosztują po kilkaset dolarów, zaś najtańszym elementem jest obroża Dórro za 380 dolarów. W ofercie brandu znajdziemy również m.in. smycz Tascher za 520 dolarów, którą można użyć do wyprowadzenia nawet dwóch czworonogów, a także szelki za „jedyne” 720 dolarów.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
W Poznaniu pojawi się najnowocześniejsze w kraju schronisko dla zwierząt

J.S., PAGERIE