Na rynku pojawiła się nowa marka Pagerie, która oferuje luksusowe akcesoria dla psów. Ceny za smycz czy obrożę zaczynają się od prawie 400 dolarów.
Założyciele Pagerie mówią o swojej marce „luksusowy dom mody dla zwierząt domowych”. Wszystkie akcesoria dla czworonogów wykonane są z najwyższej jakości materiałów – wszak, jak zapewniają twórcy brandu, smycze, obroże i szelki wykonywane są w tej samej garbarni co słynne torebki Birkin. Co ciekawe, metalowe elementy są zrobione z nierdzewnej stali, zwykle zarezerwowanej do produkcji jachtów.
Debiutancka kolekcja marki zatytułowana jest „Sahara” i jest inspirowana sprzętem jeździeckim. Skórzane, w minimalistycznym stylu i neutralnych kolorach akcesoria dla psów, które znajdziemy w eleganckiej linii, mają być znakiem rozpoznawczym Pagerie.
Poszczególne produkty z debiutanckiej kolekcji kosztują po kilkaset dolarów, zaś najtańszym elementem jest obroża Dórro za 380 dolarów. W ofercie brandu znajdziemy również m.in. smycz Tascher za 520 dolarów, którą można użyć do wyprowadzenia nawet dwóch czworonogów, a także szelki za „jedyne” 720 dolarów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
W Poznaniu pojawi się najnowocześniejsze w kraju schronisko dla zwierząt