Dom mody Celine zatrudnił gwiazdę TikToka do nowej kampanii

Dom mody Celine zatrudnił gwiazdę TikToka do nowej kampanii

Czyżby Instagram stawał się już powoli passé? Tak prawdopodobnie uważa Heidi Slimane, dyrektor kreatywny domu mody Celine, który do najnowszej kampanii zaprosił jednego z najpopularniejszych użytkowników TikToka.

Noen Eubanks, bo tak nazywa się nowa gwiazda kampanii Celine na sezon wiosna-lato 2020, posiada ponad 7 mln obserwujących na swoim profilu na TikToku. Osiemnastolatek zdobył popularność dzięki krótkim i zabawnym filmikom, którymi dzieli się ze światem, a także dzięki nietypowej urodzie.

To „coś” ewidentnie dostrzegł w nastolatku Heidi Slimane, zatrudniając go do najnowszej kampanii Celine. Być może chodziło głównie o jego popularność, co niewątpliwie pozwoli dotrzeć marce do młodszych konsumentów, lecz nie możemy oprzeć się wrażeniu, że Eubanks po prostu świetnie też wpisuje się w estetykę marki, lansowaną przez francuski dom mody.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Dom mody Celine otworzył swój pierwszy butik i perfumerię w jednym
Hedi Slimane rewolucjonizuje markę Céline – zmienia logo i na muzę wybiera Lady Gagę

J.G., CELINE

sznyt tygodnia

najnowsze