The North Face x National Geographic: wspólna kolekcja w walce z plastikiem

The North Face x National Geographic: wspólna kolekcja w walce z plastikiem

Marka The North Face połączyła siły z National Geographic, by zwrócić uwagę na palący problem plastiku zanieczyszczającego naszego środowisko. W efekcie powstała kolekcja ubrań z materiału powstałego po recyklingu plastikowych odpadów znalezionych w amerykańskich parkach narodowych.

Kwestia odpadów z tworzyw sztucznych i ich wpływu na nasze środowisko jest na tyle duża, że coraz więcej marek angażuje się w działania mające na celu ich ograniczenie. Wiele brandów idzie też w nieco innym kierunku i tworzy kolekcje ubrań czy butów wyprodukowanych w recyklingowanego plastiku. Tego przykładem jest marka The North Face.

Popularny producent odzieży outdoorowej nawiązał współpracę z National Geographic i stworzył kolekcję bluz oraz t-shirtów z materiału powstałego po recyklingu odpadów z tworzyw sztucznych znalezionych w amerykańskich parkach narodowych takich jak Yosemite, Great Smoky Mountains oraz Grand Teton. Każde ubranie posiada nadruk z charakterystycznymi hasłami, które mają zachęcać do podjęcia konkretnych kroków w walce z plastikowymi odpadami.

Co istotne, The North Face będzie przekazywało dolara za każdą sprzedaną rzecz z kolekcji na konto fundacji działającej na rzecz parków narodowych.

Kolekcja „Waste is over” dostępna jest w sklepach marki od 19 czerwca.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Zmieniające kolor kurtki marki The North Face
Artystka zmieniła plastikowe odpady w renesansowe kostiumy
Parley For The Oceans i Corona wypuszczają linię okularów wykonaną z plastiku zanieczyszczającego oceany

J.G., THE NORTH FACE