Dua Lipa została globalną ambasadorką Pepe Jeans London

Dua Lipa została globalną ambasadorką Pepe Jeans London

Legendarna brytyjska marka Pepe Jeans ogłosiła początek współpracy z Duą Lipą – jedną z najbardziej popularnych wokalistek i ikon stylu swojego pokolenia. Tak jak inne legendy stylu i gwiazdy Hollywoodu, Dua Lipa rozpoczyna pełnienie swojej roli od udziału w kampanii marki. Jej autorem w sezonie wiosna/lato 2019 jest brytyjski fotograf David Sims.

Dua Lipa i Pepe Jeans to idealna para – zarówno wokalistka, jak i marka, urodziły się w Londynie i stały się symbolami brytyjskiego stylu. Dua była fanką Pepe Jeans już jako nastolatka, ale dodatkowym argumentem, by rozpocząć współpracę z marką był innowacyjny program „Tru-Blu”. To inicjatywa ekologiczna Pepe Jeans, budowana na bazie trzech ekotechnologii, które mają ustanowić nowy standard w projektowaniu i produkcji dżinsów przyjaznych środowisku.

„Dua Lipa jest jedną z najszybciej szybujących w górę światowych gwiazd muzyki, a jej styl doskonale współgra z DNA naszej marki,” mówi Mark Blenkinsop, dyrektor marketingu Pepe Jeans. „Współpraca z Duą jest kamieniem milowym na drodze rozwoju Pepe Jeans. Rok 2019 zapowiada się obiecująco zarówno dla Pepe Jeans, jak i Dui Lipy – przedstawimy wspólnie wiele specjalnych akcji, które ucieszą i zaangażują naszych fanów”.

Kampania zapowiadająca współpracę piosenkarki z Pepe Jeans London została stworzona przez Davida Simsa - brytyjskiego fotografa, którego kariera rozpoczęła się od portretowania legend muzyki: Davida Bowiego, Nirvany, Bjork czy Courtney Love i który od lat współpracuje z takimi tytułami jak m.in. Vogue, The Face oraz i-D. Sims pracował z Pepe Jeans już wcześniej, czym dołączył do wybitnego grona współpracowników marki, takich jak Steven Meisel, Bruce Weber, Steven Klein i Mario Sorrenti.

Tym razem artysta zdecydował się na sfotografowanie Dui Lipy w naturalnej i swobodnej odsłonie w stylizacjach podkreślających denimowe dziedzictwo marki. Czarno-białe zdjęcia i kolekcję łączy wyrazistość, klasyka i ponadczasowość.

źrodło: materiały prasowe

sznyt tygodnia

najnowsze