Irina Shayk i Natalia Vodianova w najnowszej kampanii Burberry na sezon SS19

Irina Shayk i Natalia Vodianova w najnowszej kampanii Burberry na sezon SS19

Cztery miesiące po debiucie kolekcji na sezon SS19 podczas londyńskiego tygodnia mody, nowy dyrektor kreatywny Burberry Ricardo Tisci, zaprezentował pierwszą kampanię wizerunkową brytyjskiego domu mody.

Tisci ponownie sięgnął do swoich streetwearowych korzeni, wyjaśniając, że podczas pracy nad koncepcją kampanii,  ​​jego celem było wykreowanie poczucia różnorodności i inkluzywności. Podkreślił, że niezwykle istotne było dla niego zachowanie dziedzictwa marki i jej wieloletnich wartości w centrum uwagi, jednocześnie odzwierciedlając w kampanii potrzeby wielokulturowego społeczeństwa Wielkiej Brytanii.

W nowej kampanii Burberry zobaczymy plejadę gwiazd, zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie aparatu. Tisci zaangażował aż sześciu fotografów, w tym Nicka Knight oraz jedenaście modelek i modeli, między innymi Natalię Vodianovą i Irinę Shayk.

Tisci tak mówi o samym procesie twórczym: "Zainspirowało mnie to, jak bardzo Londyn - miasto, które sprawiło, że zamarzyłem o zostaniu projektantem - ewoluował. Ta kolekcja jest świętem kultury, tradycji i kodów tego historycznego domu mody oraz eklektyzmu, który sprawia, że Wielka Brytania jest tak pięknie zróżnicowana."

Kolekcja SS19 Burberry będzie dostępna w sprzedaży od lutego 2019 roku.

źródło: Burberry/ tekst: A.K