Luxury Carnival, czyli jak w duchu karnawału doświadczyć luksusowych marek

Luxury Carnival, czyli jak w duchu karnawału doświadczyć luksusowych marek

Co czyni obiekt przedmiotem kultu? Kto decyduje, co jest w modzie? Jaką magię nadajemy obiektom poprzez ich używanie? Co czyni markę luksusową? Odpowiedzi na powyższe pytania i refleksję nad przyszłością konsumpcjonizmu znajdziecie w przestrzeni inspiracji podczas Luxury Carnival.

Aga Smektała, ekspertka budowania marek luksusowych, oraz artystka Anna Rulecka zapraszają do przestrzeni inspiracji podczas pierwszej edycji Luxury Carnival – festiwalu marek luksusowych i premium, który odbędzie się na EXPO XXI 18-19 stycznia 2019 w Warszawie. Celem twórczyń jest zaangażowanie konsumentów do przyjrzenia się swoim potrzebom, wzięcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje konsumenckie oraz do podzielenia się opinią – czym jest dla nich świadomy luksus.

- Poprzez przestrzeń inspiracji na Luxury Carnival chciałabym odczarować słowa marka, marketing, luksus - opowiada Aga Smektała, inicjatorka strefy i założycielka marki edukacji biznesowej INZPIREA.COM - Te słowa dorobiły się częściowo negatywnych konotacji, tymczasem używane świadomie, mogą być wartościami, które pomagają tworzyć piękny świat oparty na harmonii, kreatywności i wytwarzaniu autentycznej wartości poprzez biznes. Luksus i zarządzanie marką przechodzą dziś na świecie ogromną transformacją. Wraz z coraz bardziej świadomym globalnym konsumentem, marki wzbogacają się o kolejne wymiary np. ekologiczny, technologiczny czy duchowy.

Zdjęcia: Zuzanna Szamocka

Głównym punktem strefy są magiczne zdjęcia, do których stworzenia pomysłodawczyni Anna Rulecka zaprosiła kilkanaście cudownych i zróżnicowanych kobiet. Naturalnie piękne, długowłose dziewczyny wcieliły się w rolę modelek. Ten świadomy wybór stał się pretekstem do dialogu kim jest współczesna słowianka, jak wygląda, co lubi i czym się zajmuje. Obiektem, wokół którego skupiona była sesja to słowiańska rózga weselna - tradycyjny bukiet ślubny naszych przodkiń. Odgrywał ważną rolę w ceremonii zaślubin, podkreślając jej rangę i będąc symbolem umowy małżeńskiej.

Rózga Weselna stała się dla mnie główną inspiracją i swoistym obiektem kultu. Sięgając do słowiańskich korzeni, chciałam pokazać nowe oblicze tego zapomnianego obiektu oraz związanej z nią sztuki bibułkarstwa – mówi Anna Rulecka, @folkisz.

Zdjęcia: Zuzanna Szamocka

Czego jeszcze możemy się spodziewać po dwudniowym festiwalu Luxury Carnival, które odbędzie się już 18 i 19 stycznia? Oprócz strefy inspiracji możemy się spotkać z renomowanymi markami w specjalnie dedykowanych strefach, w których będzie można degustować wyselekcjonowane gatunki alkoholi, poznać świat wyszukanego rzemiosła czy też najnowsze propozycje wytwórców dóbr luksusowych.

Ekskluzywna moda, motoryzacja, szlachetne trunki, światowej klasy zegarmistrzostwo i muzyka jazzowa to tylko część atrakcji, jakie wypełnią program tego niezwykłego wydarzenia. Więcej informacji znajdziecie na stronie www.luxurycarnival.pl

źródło: informacja prasowa

sznyt tygodnia

najnowsze