Victoria Beckham świętuje 10-lecie swojej marki w wielkiej torbie ze swoim nazwiskiem

Victoria Beckham świętuje 10-lecie swojej marki w wielkiej torbie ze swoim nazwiskiem

Mogłoby się wydawać, że zawsze poważny wyraz twarzy u dawnej "Posh Spice" oznacza brak dystansu do siebie. Nic bardziej mylnego - najnowsza kampania Victorii Beckham udowadnia, że ma świetne poczucie humoru, które w dodatku potrafi wykorzystać w celach reklamowych.

Mija właśnie 10 lat od powstania marki ubraniowej Victorii Beckham, która już nawet za czasów istnienia Spice Girl była utożsamiana z modą. Oczywiście od tego czasu Posh Spice diametralnie zmieniła swój styl - dziś jej dom mody jest uznawany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży, a ona sama uważana jest za utalentowaną projektantkę i ikonę stylu.

Świętowanie dekady istnienia jej brandu musiało być zatem wyjątkowe. Projektantka stworzyła świetną kampanię, której daleko od snobizmu i samouwielbienia. W specjalnie przygotowanej z tej okazji sesji zdjęciowej widać, że Beckham podchodzi z dużym dystansem do siebie i tego co robi. Zdjęcia przedstawiają projektantkę ubraną lub wyglądającą z wielkiej białej torby zakupowej z logo jej marki. Autorem zdjęć jest słynny fotograf Juergen Teller, a wybrany kadr znalazł się nawet na serii koszulek marki Beckham.

Nowa kampania marki Victorii Beckham, 2018

Nie jest to jednak nowy pomysł - bezpośrednią inspiracją była legendarna już kampania Marca Jacobsa, która odbyła się dokładnie 10 lat temu. Victoria była wtedy jej gwiazdą i podobnie jak dziś siedziała w papierowej torbie - wtedy promując Jacobsa, dziś swoją własną firmę.

- Kiedy 10 lat temu Marc Jacobs uchwycił mnie wyskakującą z torby na zakupy, moja przygoda z branżą mody dopiero się zaczynała. Nie ma więc lepszego sposobu, by świętować okrągły jubileusz niż przypominając tamtą fotografię - opowiada o swoim projekcie projektantka.

Warto zobaczyć nowe zdjęcia i porównać je ze starą kampanią Jacobsa. Pomysł nawiązania do historii początków kariery Beckham jest naszym zdaniem strzałem w dziesiątkę.

Nowa kampania marki Victorii Beckham, 2018
Nowa kampania marki Victorii Beckham, 2018
Kampania marki Marc Jacobs, 2008
Kampania marki Marc Jacobs, 2008
Kampania marki Marc Jacobs, 2008
źrodło: designtaxi, tekst: A.R