Włosi nie jadą na Mundial, ale Andrea Pirlo nie zamierza rezygnować z kibicowania. Pomaga mu w tym McDonald’s i Uber Eats

Włosi nie jadą na Mundial, ale Andrea Pirlo nie zamierza rezygnować z kibicowania. Pomaga mu w tym McDonald's i Uber Eats

Włoski wirtuoz piłki, Andrea Pirlo, wspólnie z McDonald’s i Uber Eats, szuka drużyny, której będzie kibicował podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018. 

Dla Andrei Pirlo to pierwszy od 16 lat mundial, który – zamiast na boisku – spędzi przed telewizorem. Na rosyjskie boiska nie wybiegną bowiem piłkarze z Włoch. Italia pożegnała się z występami na rosyjskich boiskach już w fazie eliminacyjnej do mundialu. McDelivery wspólnie z Uber Eats chce jednak pomóc Pirlo znaleźć alternatywną drużynę, której będzie kibicował.

Do tych starań obie firmy zaangażowały osiem ikon światowego futbolu. W gwiazdorskim składzie znaleźli się m.in. Cafu (Brazylia), Marcel Desailly (Francja), Luis Hernandez i Jared Borgetti (obaj z Meksyku), Harry Kewell (Australia), Rui Patricio (Portugalia), Mashahiro Fukuda (Japonia) oraz Alexandre Guimarães (Kostaryka). Każda z piłkarskich ikon starała się zachęcić Pirlo do kibicowania konkretnej drużynie. Całą akcję szukania drużyny dla Pirlo można śledzić pod hashtagiem #TeamForPirlo.

Hashtag #TeamForPirlo wziął się z dość niezręcznej sytuacji. Podczas wywiadu z włoskim piłkarzem, jeden z reporterów nieuważnie zadał pytanie o to, czy Pirlo nie może już doczekać się momentu, w którym wybiegnie na boisko podczas Mundialu w Rosji. Andrea na to pytanie nie odpowiedział, lecz ostentacyjnie wstał i wyszedł.

Pierwszy raz odkąd pamiętam, nie czułem ekscytacji na myśl o zbliżających się Mistrzostwach Świata FIFA. Myślałem sobie: “Nie ma Italii, nie ma imprezy”, ale przede mną przecież nadal całe lato przepełnione futbolowymi zmaganiami, którymi mogę cieszyć oko jako kibic w domu, dzięki McDonald’s McDelivery z Uber Eats – mówi Andrea Pirlo – Włoch zabraknie na tym turnieju, więc potrzebuję znaleźć dla siebie drużynę, której będę mógł kibicować. Mam nadzieję, że spotkania z najbardziej szanowanymi piłkarzami w historii pomogą mi w podjęciu tej decyzji – dodaje Pirlo.

Legendy futbolu mają mocne argumenty, żeby przekonać Pirlo do kibicowania ich drużynie. Czy można bowiem odmówić Brazylijczykowi Cafu, którego reprezentacja zakwalifikowała się na każde Mistrzostwa Świata FIFA w historii? Marcel Desailly wskazuje z kolei na młody zespół Francji z ogromnym potencjałem. Harry Kewell, wybrany przez kibiców najlepszym piłkarzem w historii Australii zachęca do kibicowania drużynie, która może okazać się czarnym koniem Mistrzostw. Jared Borgetti i Luiz Hernandez namawiają Pirlo, żeby zaczął ćwiczyć meksykańską falę i dołączył do kibiców z Meksyku. Swoje argumenty ma też bramkarz Portugalii, Rui Patricio, z kolei Masahiro Fukuda, 45-krotny reprezentant Japonii, zachęca Pirlo do kibicowania jedenastce z Kraju Kwitnącej Wiśni. Wreszcie, Alexandre Guimarães z Kostaryki przypomniał Pirlo o porażce z jego drużyną w 2014 roku i o tym, że podczas tych Mistrzostw też mogą sprawić niespodziankę.

Mistrzostwa Świata FIFA w Rosji obejrzy w domu ponad 3,2 miliarda ludzi. Podczas tegorocznego mundialu McDonald's, oficjalny sponsor FIFA World Cup , po raz pierwszy w historii wspólnie z partnerem Uber Eats, umożliwi zamawianie posiłków z McDelivery w 26 państwach na świecie.

Jest nam niezmiernie miło, że pierwsze od 2002 roku Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej Andrea Pirlo spędzi w swoim domu właśnie z nami, z McDelivery i Uber Eats. Z niecierpliwością czekamy na informację, któremu zespołowi Andrea zdecyduje się kibicować, w towarzystwie przyjaciół i piłkarskich okrzyków oraz posiłków z McDonald's McDelivery – mówi Lucy Brady, Chief Strategy Officer w McDonald’s.

źródło: materiały prasowe