Architektoniczne wpływy w nowej kolekcji polskiej marki CYVONYUK na sezon wiosna/lato 2018

Architektoniczne wpływy w nowej kolekcji polskiej marki CYVONYUK na sezon wiosna/lato 2018

Przekonanie, że mnogość detali czy bogata konstrukcja idzie zazwyczaj w parze z mocnym kolorem, wzorem i swego rodzaju krzykliwością jest mylące. Z drugiej strony operowanie oszczędną i bardzo neutralną paletą barw, a przy tym przerysowanie formy bywa ryzykowne. Chyba, że poczucie proporcji ma się we krwi. I tak jest też z drugą kolekcją marki CYVONYUK na sezon wiosna-lato 2018.

Kolekcja C/02 to przede wszystkim detal i linia sylwetki. Kolor jest neutralnym tłem dla szkieletu konstrukcyjnego, wyciągniętego na zewnątrz, podkreślonego kontrastowym stebnowaniem. Wszystko po to, aby zaznaczyć architektoniczne osie konstrukcyjne, nadać lekkości i strzelistości sylwetce. Wykończenia poszczególnych modeli to ciągłe poszukiwanie formy, modelowanie jej, nadawanie znaczenia drobnym elementom i przez to akcentowanie całości. I tak pojawiają się w kolekcji C/02 falbany, marszczenia, wiązania, nie tylko poprzez funkcjonalne troki, ale i przez zgrabnie połączone z tkaniną ozdobne łańcuszki ze stali szlachetnej.

Kolorystyka kolekcji to biel, czerń, grafit i cielisty odcień beżu. Oszczędność koloru jest zamierzona. Ona jest tutaj tłem dla wyraźnych detali graficznych, czy to w postaci stebnówek na czarnym gorsecie, czy marszczeń wyznaczających oś beżowej spódnicy lub czarnej sukienki. Koncept marki, to tworzenie ubrań, które tworzą idealne zestawy, niezależnie od tego, jak zostaną dobrane. Także góra gra z każdym dołem, tak, aby minimalizować garderobę, myśleć o niej, jak o określonym zbiorze, stworzonym z idealnych elementów. Takie myślenie o modzie przekłada się na jakość samego produktu.

Materiały, z których tworzone są kolekcje CYVONYUK to zawsze najlepszy, naturalny skład surowcowy. W wiosenno-letniej odsłonie to bawełna, wiskoza i jedwab. Lekkie, opływające sylwetkę materie przyjemne w dotyku, posiadają swoją wyraźną teksturę, nadającą tkaninie lekkiej trójwymiarowości.

C/02 to miejska opowieść o wspomnieniu ulotnego urlopu na hiszpańskiej riwierze. Zapamiętane obrazy, smak i zapach chce się przenieść na codzienne życie, pełne rutyny i monotonii. Chcemy zatrzymać w sobie to światło i jednocześnie emanować nim, mieć w sobie niewymuszoną elegancję, doprawioną odrobiną wakacyjnego szaleństwa.

Kolekcja CYVONYUK jest dostepna w sklepie internetowym marki www.cyvonyuk.com, na platforie sprzedażowej na www.showroom.pl w sekcji PREMIUM oraz w butikach: Cloudmine na ul. Paryskiej 17 w Warszawie, Forum Mody na ul. Focha 1 w Krakowie, Górna 10 Studio na ul. Plac Teatralny 1 w Lublinie i Concept 21 Store na ul. Podgórnej 10/1 w Poznaniu.

źródło: materiały prasowe

sznyt tygodnia

najnowsze