Żadnych zdjęć! W najnowszej kampanii Balenciaga bawi się w paparazzi

Żadnych zdjęć! W najnowszej kampanii Balenciaga bawi się w paparazzi

Kanye West był pierwszy. To on wystylizował swoją żonę Kim Kardashian w ubrania z nowej kolekcji Yeezy Season 6 i zaaranżował sesję w stylu zdjęć, które na każdym kroku robią celebrytce paparazzi. Na początku nikt się nie zorientował, potem wszyscy zaczęli pisać o genialnym posunięciu rapera/projektanta. Czy Balenciaga, wykorzystując ten sam pomysł na zaprezentowanie nowej, damskiej kolekcji na sezon SS18 powtórzy sukces Westa? Pod wodzą Demny Gvasalii, francuska marka zyskała status jednej z najbardziej pożądanych, zamieniając się w różnych rankingach miejscami na podium z Gucci i Louis Vuitton. Istnieje zatem małe prawdopodobieństwo, że odgrzewany pomysł na promocję zaszkodzi wizerunkowi marki. Być może Kanye i Kim zapoczątkowali nowy trend, którym podążą najbardziej liczący się gracze w świecie mody?

Balenciaga regularnie publikuje nowe zdjęcia na swoim instagramowym profilu. Na wszystkich widzimy modelki wystylizowane przez Lottę Volkovą Adam, pozujące w sposób charakterystyczny dla chcących uniknąć błysku fleszy gwiazd. Za ujęcia w stylu paparazzi odpowiedzialni są fotografowie z agencji Best Image.

Wiosenna kolekcja Balenciagi trafi do sklepów stacjonarnych 28 lutego, a już teraz można ją zamawiać przez stronę internetową. 

 

źródło: Vogue

sznyt tygodnia

najnowsze