Gorszy dzień? Zobaczcie Keanu Reevesa w bardzo dziwnej reklamie Squarespace

Gorszy dzień? Zobaczcie Keanu Reevesa w bardzo dziwnej reklamie Squarespace

Odkąd dowiedzieliśmy się, że Keanu Reeves buduje swoje własne motocykle, nie możemy wyjść z podziwu nad pasją aktora, która zaprowadziła go na meandry poważnego biznesu. Bo mimo, że Arch Motorcycles to wciąż mały warsztat, w którym powstają pojazdy w limitowanej ilości, chętnych na designerskie dwa kółka jest coraz więcej. Jeżeli nie znacie historii Reevesa i jego wspólnika, koniecznie nadrabiajcie zaległości klikając w ten link. A powodem, dla którego przypominamy wam o aktorze i jego firmie jest pewna reklama. Ostrzegamy, że to co zobaczycie może wydać wam się co najmniej dziwne. Bo oto w czterdziestosekundowym spocie naszym oczom ukazuje się surfujący na grzbiecie swojego motocykla Keanu, na dodatek recytujący motywacyjne mantry z piosenki "Adventures in Success" Willa Powersa. Hasło przewodnie spotu to "make it happen", czyli "spraw, by to się stało". O co tu właściwie chodzi?

Ten krótki klip to część kampanii Squarespace (narzędzie do projektowania stron internetowych), który zostanie wyemitowany podczas największego sportowego wydarzenia w USA, czyli Super Bowl. Okazuje się, że Reeves był klientem Squarespace na długo przed podpisaniem intratnego kontraktu, nie dziwi więc fakt zaangażowania aktora do reklamy. To właśnie na jednym z szablonów oferowanych przez platformę, przyszły przedsiębiorca zbudował stronę internetową dla Arch Motorocycles. Jako stały klient, aktor mógł liczyć także na redesign swojej strony - odsłonięcie nowego layoutu zbiegło się w czasie z premierą spotu.

Klip, który możecie obejrzeć powyżej, to jednak nie koniec opowieści. Koniecznie sprawdźcie tutorial, w którym Reeves przeprowadzi was przez wszystkie kroki zakładania swoje wymarzonej strony internetowej na Squarespace. Podpowiadamy: dalej jest dziwnie, ale zaskakująco dobrze się to ogląda.

To nie pierwsza gwiazdorska współpraca Squarespace. W poprzednich spotach pojawiły się takie legendy Hollywood, jak Jeff Bridges, czy John Malkovich. Kampania z ostatnim panem, zatytułowana "Calling JohnMalkovich.com" dostała nawet nagrodę Emmy w 2017 roku! Wygląda na to, że Squarespace znalazło idealny przepis na tworzenie reklam, które zapadają w pamięć - duża dawka znanych nazwisk i szczypta dziwactwa działają do tej pory bez zarzutu.

źródło: Esquire