Buntownicza Bella Hadid została twarzą nowej kampanii Giuseppe Zanotti

Buntownicza Bella Hadid została twarzą nowej kampanii Giuseppe Zanotti

Bella Hadid po raz kolejny użyczyła swojej twarzy i niebotycznie długich nóg w kampanii Giuseppe Zanotti na sezon wiosna/lato 2018. Włoski szewc znany jest ze swoich bezkompromisowych i seksownych projektów, dlatego wybór Belli na ambasadorkę marki wydaje się być strzałem w dziesiątkę. Sam projektant mówi, że wniosła ona rock'n'rollowego ducha zmiksowanego z estetyką rodem z lat 90., który doskonale oddaje zamysł najnowszej kolekcji.

Za zdjęcia odpowiedzialny jest duet Mert & Marcus, stylizacją zajęła się Carine Rotfield, a dyrekcję artystyczną przejął Giovanni Bianco. Zespół pracujący razem z Hadid oraz modelem Kitem Butler wykreował kampanię, w której wszystkie wymienione wcześniej wpływy, czyli styl lat 90. z rockową, czy wręcz grungową nutą są wyczuwalne, ale nie dominują one na zdjęciach, sprawiając, że uwaga skupia się przede wszystkim na butach, a nie przerysowanych stylizacjach.

"Ta kampania naprawdę oddaje autentyczny charakter marki, która jest energiczna, nowoczesna, zmysłowa i silna" - mówi Giuseppe Zanotti. "Po raz drugi jest też z nami Bella, która wniosła swój buntowniczy, uwodzicielski styl. Ogólny efekt jest współczesny, porywający" - dodaje projektant.

Przyjrzyjcie się wiosennym propozycjom Giuseppe Zanotti i dajcie znać co myślicie o najnowszej kampanii projektanta.

źródło: Highsnobiety

sznyt tygodnia

najnowsze