60 Years Of Logos, czyli historia jednego z najbardziej wpływowych studiów graficznych świata

60 Years Of Logos, czyli historia jednego z najbardziej wpływowych studiów graficznych świata

Jesteście fanami brandingu, który niesie za sobą konkretny przekaz i wywołuje emocje? W gąszczu kiepsko zaprojektowanych logo, trudno wychwycić te, które autentycznie zapadają w pamięć i natychmiast kojarzą się z daną marką. Ta sztuka bez wątpienia udała się Apple, Nike czy Coca Coli. Za równie rozpoznawalnymi symbolami graficznymi stoi firma Chermayeff & Geismar & Haviv. Ci panowie przez ponad 60 lat wykreowali tysiące grafik, które teraz zostały zebrane w albumie "Identity". Znajdziemy tam między innymi logo stacji telewizyjnej NBS, Showtime i wiele innych.

Studio z Nowego Jorku na stałe wpisało się w designerski kanon, a ich logo zaprojektowanych dla wielkich firm do dziś nikt nie odważył się zastąpić nowymi. Na 308 stronach możemy przyjrzeć się ponad 100 pracom, które wyszły spod utalentowanych rąk Chermayeff & Geismar & Haviv. Przy każdym zdjęciu znajdziemy historię powstania danego projektu i inne ciekawostki. Album zawiera również wywiady z twórcami.

Książka jest dostępna w przedsprzedaży w cenie 88 dolarów, a wysyłki planowane są na maj.

Tymczasem zobaczcie mini-dokument o legendarnym studio, o którego piękną formę zadbali filmowcy z Dress Code. "60 Years Of Logos" to krótki portret projektantów oraz ich dzieł, które do dziś wywierają wpływ na kolejnych artystów.

źrodło: Coolmaterial