Marka luksusowego szampana, Dom Pérignon zaprosiła do kreatywnej współpracy japońskiego artystę Tokujina Yoshioka, który użyczył swojego talentu do zaprojektowania fantastycznego opakowania na butelkę rocznika 2009. Wcześniej marka współpracowała między innymi z Karlem Lagerfeldem i Jeffem Koonsem.
Opakowanie zrobione jest z ekskluzywnego kryształu Baccarat i zostało ręcznie wykonane w siedzibie firmy. Na butelce znajduje się zaprojektowane przez artystę dzieło o nazwie "Prism", które odbija światło od powierzchni kryształu, dając niesamowity, kolorowy efekt. Projekt został zainspirowany energią i pięknem pochodzącym ze światła.
Dom Pérignon to trunek doskonały sam w sobie, ale domyślamy się, że odrobina ekstrawagancji jest wskazana, nawet w przypadku marki znanej z ekskluzywności. Ta współpraca jest najlepszym przykładem na to, że Dom Pérignon chce zaoferować swoim klientom tylko unikalne doświadczenia, które sprawią, że picie najlepszego szampana świata, stanie się jeszcze bardziej prestiżowym wydarzeniem.